Ak0ალტეზაა დიშოვი და ევო არა ხო? რა აქ ევოს სალონში ალტეზაზე უკეთესი? დიდია? ტორპედო ეგეც პლასმასი არაა თუ რა? რეკაროს თუ არ ჩავთვლით ვერაფრით ვერ ჯობია სალონშის ამბავში, მასე ეურო რ საც აქ რეკაროს სალონი.
კაი ახლა მართლა რა ევო ვერაფრით ვერ ჯობია როგორც მანქანა ალტეზას სპორტს თავი დაანებე, შპროტის ბანკობაზე მაქ საუბარი.
არ გახადეს ეს ევო მანქანის ეტალონი ტო, ერთი სპორტული სედანია რა აქ განსაკუთრებული? კვადრო როა? არავის გაერჭოს რა
დიზაინით კიდე ალტეზაზე ვერ იტყვი რო მახინჯიაო ბოლო ბოლო როცა გამოდიოდა მაგ წლებში მოგებული აქ იაპონიაში როგორც საუკეთესო დიზაინის ავტომობილი თუ არ ვცდები 2000-2001. ან 99-00.
ხარისხით ჯერ ტოიოტაა და მერე მიცუბიში.
ავიღოთ ას200 და ლანცერი ბოიშყო ყველა ასპექტში თუ არ ტყნავდეს ლანცერს. ას200-იც ხო მოსპორტულო არაა არა? ჩვეულებრივი სედანია 6 ცილინდრიანი რითი ჯობია ლანცერი დამიასხელე? გინდაც ევო რითი ჯობია ალტეზას რს200-ს ყოველდღიური მოხმარების პონტში? გაწევაზე არ დამიწყო ახლა თორე ჩამოვა შენიც და დაიქოქება ჩემიც და გავტესტოტ
This post has been edited by sa_4ok on 11 Oct 2013, 23:37