goldenrogerრაც დაწერე ვაფშე არაფერ შუაში არაა წვასთაან ჩემო მეგობარო ...
ცივი ძრავი დილით რო ქოქავ მუშაობს ეგრედ წოდებული პადსოსი და ამ დროს ხდება მეტი საწვავის მიწოდება სანამ მანქანის წყლის ტემპერატურა სამუშაო რეჟიმს არ მიაღწევს , საშუალოდ ყველა მანქნაზე მინიმუმ 70 ითვლება სამუშო ტემპერატურა ...
რაც შეეხება ჰაერის ეგრედ წოდებულ სპორტულ ფილტრს , ქართულ რეალობაში ბევრს ჰგონია რო გაწევას უმატებს "სტოკ" მანქნას და პირდაპირ ვოზდუხამერზე ამაგრებენ ))
რეალურად სწორედ უნდა დამონტაჟდეს ეგ ჰაერის ფილტრი თავისი ინთეიქი ჭირდება ამ ყველაფრისთVის რო საიდანმე მიიღოს სწორედ ჰაერი და არა გახურებული ძრავიდან ცხელი ალი შევიდეს ამ ფილტრში და მტვრიანი თბილისის ქუჩების მთელი მტვერი კარგად შეიტანოს სისტემაში

ასევე მანქანის ნორმალურ რეჯიმში მუშაობა შეაფერხოს ...
ამ ყველაფერს ჯობს ნულოვანი ფილტრის დაყენება სტანდარტულ ყუთში როცა ქალაქში გიწევს სიარული და ყოველდღიურ მანქნად გყავს ესა თU ის ავტომობილი

ჰაერი სწორედ და საკმარისად შევა ძრავში ფილტრაციაც სწრაფად და კაგრად გაუკეთდება და ძრავი იმუშავებს სწორი რეჟიმით და სწორი სმესით

+ მაგას რასაც შენ წერ გაზზე ფეხის მიჭერაზე და სწრაფ აღქმაზე მაგაშიც ვერ დაგეთანხმები

არასწორედ დაყენებული ფილტრი და ნებისმიერი დეტალი რომელიც წვასთან აალებასთან და ჰაერტანაა დაკავშირებული ,ურევს ეგრედ წოდებულ სმესს დაა წვასაც უმატებს და გაწევასააც აკლებს და აფერხებს ნორმალურ მუშაობას
ასე რომ თუ ვინმეს UPGRADE-ი უნდა მანქნის და მსგავსი პატარა ტუნინგოვი რაღაცეების მიყენება ჯობს მერე მიმართოს მცოდნე ადამიანს და დაუნასტროიკოს რარაცეები რო სწორ რეჟიმში მოხდეს ყველაფერის მუშაობა )) და შედეგი გამოიღოს ))
This post has been edited by riavi on 13 Nov 2014, 17:54