წვა, აალება, სიმძლავრე, ეკონომიურობა.
ხშირად ისმის შეკითხვა, რა ტიპის საწვავი ჩავასხათ აუტომობილში?....
ვინ რა შემადგენლობის საწვავს ასხამს ავზში.. მცდარი და სწორი რეკომენდაციები.
კატალოგით რეკომენდილებული, და მწარმოებლის მiერ დადგენილი წესების გადახვევა.
საწვავი უნდა ჩავასხათ აუტომობილში რეგულარი, ან უკეთეს შემთხვევაში პრემიუმი.
( Используемое топливо	Бензин Regular (АИ-92, АИ-95) ..)და რატომ. 
ხშირია შემთხვევა რომ ავზშi ვასხამთ super-s.
მარტივი მიზეზის გამო. გავზარდოთ სიმძლავრე.
ეს ესეცაა, თუმცა რეკომენდილებული არაა და რატომ.
იზრდება აფეთქების სიმძლავრე ძრავში. გამოტყორცნილი გაზები ბევრად მძლავრია, სიმხურვალე
მეტია მწარმოებლის მიერ დადგენილ ნორმებზე. ხანგრძლივი სიმხურვალე იწვევს გამოსაბოლქვი მილის 
სისტემის შლას. და არა მატო ამას. ვგულისხმობ (  	Соответствие стандарту 2000 года по 75%-му снижению выхлопных газов)
მაღალ სიმხურვალეზე. მითუმეტეს ზაფხულში გახურებული საფაფარიდან არეკლი სიმხურვალე.
ურტიერთქმედენაში ძრავის აფეთქებებთან იწვევს იმდონის მაღალ ტემპერატურას
რომ, სკდება ბოლსაშვები, იღებს მილი დეფორმაციას, ვერ უძლებს სიმხურვალეს და დნება " კატალიზატორი.
რისი პრაქტიკაც გამოცად პირადად ჩვენმა ( mio222 -m)
 რის შედეგადაც გაიჭედა მილი, გამონაბოლქვმა ვეღარ გაიარა მილში და აფეთქებამ
 გაბერა ძრავი, და გამოვიდა მწყობრიდან.
საCიროდ ჩავთვალე უბრალოდ დამეწერა ამის შესახებ.
ასე რომ რეკომენდირებული მწარმოებლების მიერ და ჩემსგან ( რეგულარი და პრემიუმი)
ძალიან იშვიათად სუპერი და არავითარი E85. 
This post has been edited by goldenroger on 2 May 2015, 16:39  
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)
