Piani Masterერთი ჩამოვიყვანე და ავარიაში მოვყევი
მეორე აქ ვიყიდიე და იმის ძრავი გადმოვიტანე და ყველაფერი გადმოვსბორე

მე რაც ვიყიდე იმას R ქონდა შეფასება
პადვესკა, ვიხლოპი, ინტეიკები შეცვლილი ქონდა
რასპორკა წინ შეცვლილი ქონდა ქარხნული +უკან +ქვეშ
ზეთის ქულერი დიდი, კარბონის კაპოტი. რევ ლიმიტერი fuel cut მაგივრად ignition cut აკეთებდა
წინ არაქარხნული შიტოკი ქონდა და რაზვალიც დახრილი ტრეკზე სასიარულოდ
პროსტა გამიმართლა და ძრავს არაფერი სჭირდა და არც სხვა რამეს
აი ძრავს რაც მანუალში უწერია იგივე კომპრესია ქონდა ზუსტად. არადა 155 000 ქონდა გარბენი მანქანას
შეიძლება გადაწყობილიც იყო ძრავი არ ვიცი მაგრამ წელიწადზე მეტი დავდიოდი მაგითი და პრობლემა არაფერზე ქონია იდეალურად მუშაობდა
მეც ახლა Motul 300V ვასხამდი და ყველა გაზაობის მერე დილაობით სანამ გავიდოდი ზეთის დონეს ვეჩნაად ვაკონტროლებდი