მინდა გაგიზიაროთ ჩემი დგევანდელი გამოცდილება

ვისაც ამით რამეს დავეხმარები ხომ კარგი და თუ ვერა ანვინმეს რამე არ მოეწონება მისი პრობლემაა

ვიყავი იამატოში და კარობკის ზეთებიც ააქვთ ჰმმფ-ი ყიდიან პატიოსან ფასში 140 ლარად როგორც თეგეტა

ზეთის გამოცვლაში და ყველაფერი შუპზე დაყენებით და ნორმალური მიდგომით დამიჯდა 10 ლარი

ხოდა ლაპარაკ ლაპარაკში ჩამოვყალიბდით რაგაც რაგაცეებზე იმან თავისი გამოცდილებით და მე ჩემი გამოცდილებით, როცა ბაკში გისხიათ იმაზე მეტი ბენზინი ვიდრე გჭირდებათ დროთა განმავლობაში იმ ბენზინს ეკარგება ოქტანობა და იმაზე ნაკლებს გაგატარებთ ვიდრე ყოველ დგეს სიტყვაზე 10 ლარის ბენზინი რომ ჩაასხათ. მეორე რაც თვითონ მიტხრა თავისი ცოდნით ვარიატორიანი კარობკის მანქანებზე არცერთზე არ ყენდებაო ავტოპილოტი რაც მე სანამ ამიხსნიდა ძალიან მიკვირდა რატომ

როგორც ამიხსნა ბევრი ხანი არ არის რეკომენდირებული სტაბილურად ერთი და იმავე სიჩქარით სიარული რადგან უპრო ადრე ექმნება პრობლემები ვიდრე ცვალებადი სიჩქარის დროს.(რათქმაუნდა დაძვრისას გაზის ჩაჭერა რომ არ უყვარს მაგაზე არც არის ლაპარაკი) რამდენად მართალია არ ვიცი მაგრამ ვარიატორიანი ავტოპილოტი მართლა არ შემხვედრია და თუ ვინმეს გყავთ ნანახი დაწერეთ რა ძალიან მაინტერესებს

და კიდევ შუპზე გასწორებას რაც შეეხება ასე მითხრა რომ სიტყვაზე თუ მეტი ზეთის ჩასხმა მოგივიდაო და მახიმუმის ნიშანზე მაგლა დგასო ზეთი ვარიატორებს აქვთო თავისი სბროსის კლაპანი რომლიდანაც ზედმეტი ზეთის ავტომატურად ჩამოსხმა ხდება შეუმჩნევლად ესეც რამდენად მართალია არ ვიცი