Zgarbi1კი იყიდი , რა პრობლემაა..
მოკლედ A და B წებო ყველგან იყიდება, ელიავა შმელიავა..
ოღონდ არის არაორიგინალებიც.. გარჩევა უნდა.
ტუპიკებშია და ტუპიკის ბოლოს შტამპი აქვს დარტყმული, აღარ მახსოვს რა აწერია. მოკლედ ეს დაშტამპული უნდა იყოს კარგად , აღქმადი. ეგ არის ნაღდი. + რო მოიზილება და აერევა ერთმანეთს, უნდა იყოს მოშავო მომწვანო მასა , და არა თეთრი!! თუ თეთრია არ ვარგა არაფრად..
საიდანაც გასდის ის ადგილი უნდა იყოს მშრალი, უნდა გაშკურკო რო წებო კარგად მოედოს.
ეს ორი მასა ერთმანეთს უნდა შეურიო ( რამდენიც გჭირდება თავისთავად) და აზილო. მერე ამ გაშკურკულ ადგილს გადაუსვამ კარგად სქლად და თუ ფენით გააცხელებ მალე გაშრება, თუ არადა აცადე , სანამ კარგად არ გახმება. პრინციპში გამოყენების ინსტრუქცია ზედაც აწერია
მერე გაავსე შენი რადიატორი და გამოცადე
მე ხელოსანს გავაკეთებინე პირველად. 50 ლარი ამახია იმის პრ...ი დედას ..... (ელიავაზე ტიპებმა მითხრეს აუ ამას არ ეშველება, ალუმინით უნდა შეიცვალოსო და 150 ლარს მთხოვდნენ. მერე ამასთან რო მოვედი 50 ლარი მომთხოვა, გავაკეთებო და გამისწორდა

ისეთი ადგილი იყო თუ არ დაშლიდი ვერ ხედავდი რა და მეთქი ჯანდაბას გავაკეთოთქო... 1 კვირა ვერ გაქაჩა, ისევ გაუშვა.... მერე მე ვიყიდე წებო, მარა პატენტი აღმოჩნდა და არ ივარგა დაწებებულმა. ბოლოს ორიგინალი ვიყიდე და დავაწებე .. იმის მერე მუშაობდა . გრამ წყალს არ იკლებდა მანქანა...
This post has been edited by gio_cxel on 30 Dec 2013, 19:37