
მე არ გავაკეთებდი მაგას ჩემს მანქანაზე და 50 ლარსაც არ გადავიხდიდი მაგ სიაფანდობაში

მასე ზეთის გამოცვლა 10ლარიც არ ჯდება

ანუ რა გამოდის ტიპი იგებს ფულს იმაში რასაც არ აკეთებს -50ლარი წნევით გამოცვლის ფასია და ეს არ ცვლის წნევიტ მაგრამ 50 ლარს მაინც იღეფს

რჩევის სახით ბრატ თორე არ იფიქრო მე რამე სარგებელი მქონდეს

უბრალოდ კარგად ვიცი ეგ სისტემა და ჩემი ხელითაც მაკვს უამრავჯერ გაკეთებელი. არსებობს კიდევ ერთი კუსტარული მეთოდი ერთ შლანგში ზაბს დგავენ და მეორედან გამოდის მაგრამ ეგეც აპასნია ცოტა ვინაიდან იმ რაოდენობით ვერ ასწრებს შესვლას ზეთი და ეს სტარტერის მაიმუნობა ეხლა გავიგე სუფთა პაკაზუხაა რა

ამ კონკრეტულ მანქანაზე-კარობკაზე არსებობს 2შეცვლის მეთოდი 1 არის წნევიტ რაც -დაუშვებელია ნახმარ ცრ_ვ ეს ავტომობილებზე ნუ 1წლამდე ეკსპლატაციის ავტომობილებში კიდე მოჯნა მაგრამ ამ ხნის ავტომობილებში ჩატვალე კარობკისთვის უარეს აკეთებ ვიდრე უკეტებ ზეთის გამოცვლიტ და მეროე შეცვლა ანუ გაბახლება რაც მანუალში უწერია ესაა ზალინ მარტივი მეთოდი და ასე უნდა გაგრზელდეს შეცვლა დაახლოებიტ 40-60ატასამდე იქამდე სანამ ეს ავტომობილი ექსპლატაციაშია ოგონდ კარობკის დაშლის შემტხვევაში კი უკვე შესაზლებელია მთლიანი შეცვლა და ისიც ხელიტ ნ უ იკ რკინის ფილტრიც უყენია შიგნით და ზოგი ჭკვიანი ხელოსანი მაგის შეცვლასაც აპირებდა ზეთტან ერთად დაუშლელად -მხოლოდ მას მერე გადაიფიკრეს როდესაც კატალლოგით აღმოაჩინეს რომ ფილტრი არ უყენია გარედან და მთლიანად უნდა დაეშალატ რომ ეგ გამოეცვალათ

მაგრამ ეს სტარტერით მაიმუნობა კიდე ცალკე ფოკუსია რა აი შენთვითონ წარმოიდგინე ანტიფრიზი ხომ არ არის გადაკვრიტ რომ გამოყაროს ბლოკიდან წნევიტ თუ დ ში არ ჩააგდე მაგი ზეთს არ დაგიკაჩავებს ამიტომაც არ შეიზლება მაგ ავტომატიკის გორაობა

ეგ გადაკვრა მეც გამიკეთებია ეგ არის იმისთვის რომ შლანგიდან მთელი სიგრზიდან გამოიტანო მაქსიმალურად თორე გიდრომუფტიდან ვარიანტი არა -მაშინ მითხარი გადაკვრებს რომ მორჩება რამდენი გამოაკვს მაგ გადაკვრებით გრამებზე საუბარი თორე მანდ 2 ლიტრამდე ზეთი უნდა წამოიღოს მაინც .
This post has been edited by HONDA_CRV on 6 Jan 2014, 17:40