Junior Kხო კაი შენ მასე ქენი ხოლმე...
ერთი კითხვა მაქ:
შლანგს რო გადახსნი და პახოდუ ამატებ იმ შლანგიდან საიდანაც მოდის და უყურებ რო ახალი ძეთI წამოვა ამასობაში მეორე შლანგი ხო ჰაერში რჩება? რაზეც იყო მიერთებული მანდედან ჰაერს არ წაიღებს შენი აზრით?
ძველ ზეთს ურევ ახალში შენი პრინციპით, ორივე შემთხვევაში 1 ლიტრზე მეტი წავა სისტემაში, მე მირჩევნია თითქმის 95% ახალი ზეთი მესხას ვიდრე ერთი მეორეში აურიო და რული უფრო ცოტაზე დავატრიალო დაჰაერებისას
კაცმა იკითხა მარტივად როგორ მოხვსნა შლანგიო, შენ კიდე დებ ლამის პროფილაკტიკის ვიდეოს, ტიპი დანგრატით და მთელი ხელაწყოებით ჩალიჩობს, მასე რო ნდომოდა წავიდოდა პირდაპირ სადმე პროფილაკტიკაში. მოაძრო შლანგი და გამოშვა დაინახავ რო ვსიო აღარ მოდის შეაერთე და დაამატე მორჩა და გათავდა ახლა ძაბრები და კიდე დამატეBითI ყლინჯები თუ ვიყიდე და იყიდა კაცმა წავა მისცემს 20 ლარს და დადგება გვერძე დამოწევს სიგარეტს დაუძახებენ მზად არის თქვენი მანქანაო და წავა სახლში არ იტყვის იუტუბის დედაც #####ანო და ევროპაში როგორ ცვლიან ზეთს მაგისიცო?

კაი აღარ მომწერო არაფერი მაინც ვერ გავაგებინებთ ერთმანეთს მე და შენ, განსხვავებულად ვაზროვნებთ მაინც მე ჩემებურად ვიზავ, ხოდა იყოს მასე უკეთესი როგორც შენ ამბობ.
This post has been edited by sa_4ok on 17 Feb 2014, 16:51