Yojikგაუმარჯოს, როგორ ხარ ბრატ ?
მოკლედ მყავდა ცენტრში მიყვანილი და გავაკეთებინე 100 ლარიანი დიაგნოსტიკა

ის აბს_ს რო ანთებდა რარაც პლასმასის ნაწილი იყო და იმის ბრალი ყოფილა,
"ტორმუზის კნოპკა" ესე ერქვა იმ ნაწილს, იგივე ლაგუშკა არიო რავი, ანუ უკანა ტორმუზის სტოპებსაც არ ანთებდა თურმე მაგის გამო და არც ვიცოდი

)
მოკლედ შემიცვალეს, 50 ლარი გადამახდევინეს, წავედი მერე და სადრაც დიღმის ტრასაზე ამინთო ისევ

მივბრუნდი უკან და თურმე ბრაკი ყოფილაო, რაღა მე შემხვდა ის ბრაკი

) ფარსუნკებზე კიდე ადრე რო განახეთ სურათი 2 ცალი ფარსუნკა -5_მდე რო იყო, ამ კომპზე არცერთი არ იყო 1_ზე მეტი, ყველაფერი იდიალურად არიო. პროსტა ამხელა მერსედესის ცენტრში დიზელის ხელოსანი არ ყავთ : ))
ის რულზე კიდე აგრუბებს მეთქი რო გითხარი ვერ მიხვდნენ რისი ბრალი იყო და ვაშლი ჯვარში გამიშვეს. იქ კიდე სპორტრეჟიმი არიო ეგ და იმიტო აგრუბებსო, პროსტა დაბლა რო დავარდება სიჩქარე უნდა ხსნიდეს ისევ დაჩიკი და არბილებდესო რულს. მოკლედ შეგიცვლით იმ დაჩიკს ოღონდ სულ რბილი იქნება და მაღალ სიჩქარეზე არ გააგრუბებსო. არ შევაცვლევინე, რომელი სულ 180_ით მე დავრბივარ

50 ლარი მომთხოვეს ისე მაგ დაჩიკის შეცვლა. მერე თუ ძაან გაატრაკა შევცვლი რა.
90დან 100მდე სიჩქარეზე რო რული ძიგძიგებდა პაკრიშკების ბრალი ყოფილა, ხან რაზვალჩიკთან და ხან ბალანსირებაზე რო ვარბენინე, ერთი არ გეტყვის ნორმალურად რამეს ამათი . . . . .
შელის ზეთი მქონდა აქამდე ჩასხმული, 8 ათასი გავატარე და ეგაც შევაცვლევინე ბარემ, ნახევარი ლიტრა ეკლდა და იცისო შელის ზეთმაო, რამდენად მართალია არ ვიცი

ეხლა მობილის ზეთი ჩავასხი. . . . .
მადლობ რო მისმენდით
L . M. S