_DoMM_კი, მე შევამოწმებ და თან დამხვდება ერთი ჩემი იქაური ძმა
beqa477მე აგიხსნი რა და როგორაა.
2 ვდ რაცაა კი იცი.
4 ფულ ტაიმით დაადიხარ წინა ხიდჩართული და სადაც გაგისწორდება და როგორც გაგისწორდება - მშრალზე, სველზე, მოყინულზე, თოვლში, ტალახში, ასფალტზე და სადაც გინდა რა.
4 პარტ ტაიმით დადიხარ წინა ხიდჩართული და ცენტრი გაქვს ჟოსტკად დაბლოკილი, ანუ წინა ხიდი გაქვს ჟოსტკად მიერთებული, რაც იმას ნიშნავს, რომ მშრალ ზედაპირზე, ასფალტზე და ა.შ. მაგის ჩართვა არაა რეკომენდებული და არც შეიძლება. ეგ მხოლოდ ტალახ-ტულახში და უგზოობაში.
ნეიტრალიც კი იცი რაცაა.
4 ლო არის დამადაბლებელი, რაც ნიშნავს იმას რომ მანქანა მუშაობს დაბალ გადაცემებზე, ძრავი გაქვს გამხეცებული (ძალის ამბავში), მარა შენელებული. მაგ რაზდატკაზე 4ლო პოზიციაში ცენტრი დაბლოკილია და მშრალზე, ასფალტზე და ა.შ. (გარდა უკიდურესი აუცილებლობისა) არ უნდა იხმარო ეს პოზიცია. ძირითადად გრძელ და სველ აღმართებში და ა.შ. მაგ დროს ტორმუზით ძნელი დასაკავებელია მანქანა, სიჩქარესი რო აგდებ, მუხრუჭი კარგად უნდა გეჭიროს რო არ გაგექცეს

ეგაა სულ რა.
ჯვარედინადაც ბუქსაობს...