HeLLრადიატორზე რა პრობლემა გაქ?
პირველ რიგში ძრავის ღვედი და ღვედის დამჭიმი შეამოწმე და სასურველია რო ორივე შეცვალო, რადგანაც ღვედის გაწყვეტა ან დამჭიმის გატეხვა ღუნავს კლაპნებს და შეიძლება სავალალო მდგომარეობამდე მიიყვანო ძრავი რაც ძვირი დაგიჯდება სარემონტოდ, ეგ ერთერთი აუცილებელი ატრიბუტია მაგისთვის, თანაც რავი მე ღვედის გამოცვლა სულ დამიჯდა დაახლეობით 50-60 ლარი მაქსიმუმ. ანუ არაა ძვირი რაღაც,
ძრავი თვითონ არაა კაპრიზნი მემგონი, უბრალო მარტივი აგებულებისაა და არ ჭირდება რაიმე განსაკუთრებული მოვლა, არც დანარჩენ დეტალებს, უბრალოდ ხანდახან რაღაც უჩვეულო ემართება ასაკიდან გამმომდინარე, ხანდახან ელექტრობა შეიძლება ჭედავდეს მაგალითად ჩემსას პავაროტნიკს რო ჩავრთავ და ტორმუზზე ვადგავ ფეხს ხანდახან პავაროტნიკს არ მირთავს. ნუ კატასტროფული არაფერია. მოკლედ ძირითადად მაგ მანქანას ძრავზე ეგ უნდა მიაქციო რაც დავწერე ყურადღება, დანარჩენი გამოჩდება ნელნელა თუ რამე აწუხებს ხოდში