HONDA_CRVხვალ ხო არ ხარ სმენაში? უნდა შემოვაგდო რამე თემა

ეეჰ კოკაჯაან (ვიცი რომ ეს სახელი არ გევასება მარა ეხლა მომიტევე

) დღეს ნოდართან ვიყავი და იმდენი ნაწილი ჩამომიწერა რო მერე ერთი საათი მასულიერებდა

რაის ამორტიზატორები, სად მცხელა ჯერ მაგისთვის
Imperat0riმე მყავს 2003-იანი მექანიკა გაზზე. სულ ორი პრობლემა აქვს: 1) კლაპნებს მალე ურევს და რეგულირება უნდა ხოლმე (40 ლარის ბაზარია); 2) დიდ ბალონს თუ ჩადებ ტრაკს დებს მაგრად.
გაწევაზე დიდი არაფერი, ერთს ვამჩნევ მარტო. ბენზინზე 1-ში რო მივაჭერდი პედალზე ფეხს, მანქანა აწყვეტილივით იყო ისე ბუქსაობდა, გაზზე ვერ შვრება ეგრე

.
რაც შეეხება აპარატურას და მონტაჟს: ჯობია დააყენო სუბარუ მოტორსში ან გრინ ფაუერში. სუბარუში ლანდი რენცოს აპარატურა აქვთ და გრინ ფაუერში არ მახსოვს. ბალონი არ დააყენო ჩინური მეტალოპლასტმასის. ჯობია მთლიანი რკინა იყოს, თუნდაც ჩინური. ის მეტალოპლასტმასები შეიძლება გაიხეს (ყოფილა რამდენიმე შემთხვევა). რაც შეეხება ხარჯებს, მე დამიჯდა 1200$, ოღონდ მე 20 კუბიანი კორეული ბალონი დავაყენე და მაშინ 860 ლარი ღირდა, ეხლა ბევრად გაიაფდა. თან მე ვფიქრობ რო 20 კუბი ბევრია და ძაან მძიმეა, 100 კილოს იწონის. ჯობია დაახლოებით 15-იანი დააყენო. მგონი ამომწურავი ინფორმაცია იყო