მე ცოტა სხვა რაღაც მიწერია შეუძლებელი და გაუკეთებელი არაფერია თუ ფული გაქვს და გიღირს. მე მიწერია რო 4.8-ს დასვაპვა ბევრად უფრო ძნელია 38-ში ვიდრე 4.6-ის. 4.6-ს ისანშიც დგამენ 4.8-ს ვერ დგამენ

მოკლედ ყველას დაგჭირედბათ ალბათ

პერედოკი გავაკეთებინე მთლიანად
ჩამოვიღე წინა და უკანა მხარე მანქანის და ხელოსანას აღვადგენინე რის აღდგენაც შეიძლებოდა.. 40000-მდე გაგატარებსო. ნახევარიც რომ მატაროს ერთი წელი მეყოფა

ახლები ვიყიდე წინა 2 სტერჟინი 10 ლარი ღირს ცალი. რულევოის ტრაპეცია 60 ლარი ღირს ვითომ ლემფორდერი. (ლყეობაა და სავარაუდოდ 5000-ზე გაფუჭდება ისევ). წინა დიდი გიტარის 2 ტულკა 15 ლარი ცალი.
უკან 2 ჭრიჭინა 35 ლარი ცალი.
დანარჩენი ნაწილების აღდგენაში 180 ლარი გამომართვა ხელოსანმა და გადააკეთა რეზბებზე ყველაფერი და მომავალში თუ იქნება რამე გასაკეთებელი ნახევარი ფასი დაჯდება.
უკანა ბუმერანგებიც ვიყიდე 40 ლარი მივეცი ცალში და ხელოსანთან რო მივიტანე ესენი ჩააბარე ფულს ტყუილად ყრიო მირჩია

..
შეცვლით მე თვითონ შევცვალე და 150-200 ლარი არ გადავუხადე ხელოსანს. ესე იგი მთლიანი პერედოკის შეცვლა/აღდგენა დაჯდება 500-550 ლარი 38-ზე
This post has been edited by public_enemy on 6 Mar 2014, 21:51