mazurskiiავტომატი უფრო სწრაფი რომ იყოს და ყოფილიყო, ყველა სპორტული მანქანა მექანიკა კი არ იქნებოდა

დაჟე 21-ე საუკუნის ბოლო წლებამდე. თუ შენ ფიქრობ მარტო ამ ყველაფერზე?

და მერე რამაც ჩაანაცვლა(სპორტულ მანქანებში) იმასაც საერთო არაფერი აქვს ავტომატთან, გადართვის პრინციპს თუ არ ჩავთვლით. ანუ ცეპლენია არ აქვს. უფრო სწორედ ცეპლენიის პედალი არ აქვს. ან ვინ გითხრა რომ ავტომატს უფრო ნაკლები დანაკარგი აქვს?
გამძლეობას რომ იძახი, ეგ კონკრეტულად სუბარუს პრობლემაა მაშინ, თუ გამძლე მექანიკა არ აქვს.. დალშე უბრალოდ ფულის თემაა თორე ადრე თუ გვიან ყველა კარობკას ჭირდება დაზბორვა, ისევე როგორც ძრავს.
დალშე ეს დასტარტვები, გადახტომები და ჯობნები უბრალოდ კონკრეტული მძღოლების და მანქანების რეალობებია, მეტი არაფერი. მექანიკური კოლოფით არის საქართველოში უმრავლესობა მანქანა(სხვა თუ არაფერი ძველი ჯართების გამო), მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ყველა ისე ასრულებს როგორც საჭიროა. გინდა იმპრეზის პატრონი იყოს და გინდა ოპელ ვექტრის. თუ არ იცი ამას მნიშვნელობა არ აქვს. აგერ ლოვას იმპრეზა ყავს და იძახი არ იცისო. ეგეთEბი კიდე იქნებიან დარწმუნებული ვარ, მითუმეტეს რომ სუსტი კარობკა აქვს და წელიწადში რამდენჯერ სტარტავენ? ერთხელ? და სტარტში უნდა აჯობონ მანქანას რომლის მძღოლსაც არაფერი მოეთხოვება/.?
ეხლა გადახტომით მართლა შეიძლება გადაუხტეს პატარა მომენტში იმიტომ რომ ის ბუსტზეა, ოღონდ არა 200მდე. და 50 მეტრი ცხვირს ვინ გაწევს ამას მნიშვნელობა არ აქვს.
დანარჩენი კიდე პრიხოდის თემაა. არ მენახოს მაინც კარგი მექანიკა იმპრეზა რეებს აკეთებს... ალბათ მაგის მესამედს ვერ მომცემს ავტომატი..
მექანიკის საწინააღმდეგო პროპაგანდას ჯობია ის თქვა რომ შენ გირჩევნია და შენთვის ჯობია, თორე ავტომატი ჯობია მექანიკას სარალაოდ, სლიშკამ ახალ ველოსიპედს იგონებ ))))) დალშე პლიუს მინუსი რომ ყველაფერს აქვს ეს საბავშო თემაა.
თუ სუსტი აქვს უნდა დაზბორო. ძრავს რატომ ზბორავ მაშინ. თუ კარობკა რამე გარე ნაწილია
This post has been edited by Piani Master on 14 Apr 2014, 05:35