ჯამში 1500 კილომეტრზე მეტია 2 ჯერ მოვხსენი აკუმულატორი და განულდა ზუსტი ციფრი არ მახსოვს მარა 1500კმ რო ვიარე ეგ უეჭველი ვიცი ~150კმ მოტეხილი მაქ ანუ ნაკლებობით ვითვლი რა

)
მატორი ავაწყე ახალ წლამდე და დავქოქე ახალ წლამდე

) იმის მერე ნელ ნელა ვაწყობ რა თან ვკატაობ. ხო აზზე ხარ ახალ აწყობილზე გრეხები ჩანს მერე სად რომელი ბოლტი დამავიწყდა გადაჭერა და ა.შ. ახლა ვიხლოპის პრობლემა მაქ ცუდად მომივიდა გაყვანა და ხანდახან ედება ხოლმე. 1000+კმ ზე უკვე დავაკორექტირე და 1.2იც ჩავბერე . 1.2 ბარს იჭერს ბუსტ კონტროლერის გარეშე ვეისტგეიტი იმენა სტაბილური წნევაა. ანუ რა პრუჟინაც მიდევს გეიტში ის მოვსინჯე რა. დედა#####ულის ერთი რამე იქნება ბოლომდე მოხოდილი

) ზეთი კაცურად დგას ვაფშე გრამი არ დაუკლია ოილ ქეჩიც იმენა სუფთაა. არც ბოლავს არაფერი ძრავი არი კამფეტი

) პროსტა ხმაურიანი როჟაა არასტოკი გალოვკის პრუჟინების გამო

) + ამას დროსელზე მაქ ხიმანდრობები ჩატარებული და ჩხრიალებს ეგ ბოზი ძაან სლე ხმა აქ ელექტრო როა რა. +1-2 პაიპიც თავიდან მაქ მოსარგები და დრაგზე გაისვლება მამენტ. მარა ერთი პრობლემა მაქ 1.2 მეტს ვერ იბერავს ვოზდუხამერს მეტის ტრაკი არ აქ 1.2 ბარი კიდე რავი აბა რას იზავს. ცოტას თუ მოვიფერთხები ესე -100 კილო ანუ ჩემიანად მანქანა რო იყოს მაქსიმუმ 1250-1300 მაშინ კიდე შეიძლება ეგეც იმ შემთხვევაში თუ წესივრად გადართვას ვისწავლი

იმენა რაჭველი ვარ კაი ხანი ვეძებ ხოლმე რო ჩავაგდო