Faniackმალ-მალე რჩება სიჩქარეები რესტაილინგის ზატო მოკლე მანძილს გადის მაგ ვითომ სწრაფი აჩქარების ხარჯზე. ერთი შენი იყო ცოტა ბაევოი რესტაილინგი გაზბორილი და ამბები წონა ისა ესა და ა.შ + მოკლე გადაცემა მარა მრბს მაინც ვერ ასწრებდა ვერასდროს რამდენაცა ვიცი. და ეგ მრბ არის არარესტაილი 3 დან მიდის და მიდის ძველი + შორ გზაზე დამეთანხმები რო გრძელი გადაცემა ჯობია ეკონომიის მხრივაც და ხშირ ხშირად არ მოუწევს სიჩქარეების ცვლა ეს ისე ზოგადად

) დალშე იმ ელექტრონული სპიდომეტრის გულიზე კაი ჯანდაბას ჯობია იმიტო რო იქ წერს შერეულ წვას ვსო მორჩა.
სხვაობა არი შემდეგი:
1. წელი რომელიც უფრო ხშირ შემთხვევაში გადამწყვეტ როლს თამაშობს
2. პავაროტნიკები წინა ფარებზე
3. "ელექტროობა" (რამოდენიმე კაბელია გადანაცვლებული)
4. მოკლე გადაცემა (ყოვლად გამოუსადეგარი იმისთვის ვისაც მაგრად ###ში კიდია კუზაოების თვლა, გინდა გრძელი ეყენოს გინდა მოკლე მისთვის არსებული მნიშვნელობა არ აქ)
5. ახალი სპიდომეტრი
6. სიდენიაზე სხვა ნაჭერია
7. დვდ დისკს უშვებს მაგნიტოლა (ალტეზას ქარხნულ მაგნიტაფონს ###### მილიონი წელი ნებისმიერს )
8. დალშე შენ გააგრძელე
დალშე არი აძინ ჩორტი, რატომღაც ძველი მაინც უფრო მესიმპატიურება
grizly2რომელიც მოგდის ის იყიდე, მარა რატომღაც მგონია რო უფრო ვიდიანი ძველი მოგივა ან რაც უნდა მისცე რესტაილინგში და იყოს უბრალო მაგ თანხაში იყიდი ძველს + ზემოდან დაახარჯებ და მოვა ვიდზე. 200-300$ ში გამოდის განბაჟების გამო სხვაობა, ზატო წელის გულისთვის მოგივა მაგარი კაი ალტეზა ძველი ანუ იმის თქმა მინდა 5-6 ში ყიდულობ ახალს პროსტა ძაან უბრალოს, და 6 ში მოგდის ან საკაიფო ძველი და გჩება იმდენი რო მაგრად მოხოდო და მოიყვანო ვიდზე.