rocoმე პირადად ძმაო როცა მყავდა რს200 ავტომატიკა, გატესტილი მაქვს სემდეგ მაქანებთან, E36 328 მექანიკა კაბრიოლეტი, E320 მერსედესი ამერიკული, E320 მერსედესი გერმანული, პასაი 2.8, ალტეზა მექანიკა, ოპელ ომეგა 3.0 მექანიკა, ბმვ 318 მექანიკა. ჰონდა სივიკი ეკ9 (მგონი ეკ9 კუზაოა უკან სამკუთხედი ფარებით) ტაიპრ.
შედეგებსაც გეტყვი.
E36 კაბრიო მექანიკა, სტარტიდან 180 მდე მაგრად მასწრებდა 4-5 კუზაოს, გაგორებუზე გვერდიგვერ დავდიოდით ნუ 160 მდე სულ წინ ვიდექი.
E320 ამერიუკლს ყველანაირად ვასწრებდი 3-4 კუზაომდე.
E320 გერმანული მასწრებდა ყველგან ადგილიდან 3 კუზაოს და გაგორებული ძაან ცოტას, მარა ამას მანქანა გაუმართავი ყავდა და რაღაცა უქნეს ისეთი რო თვითონაც არ იცოდა

პროსტა რო ეარა მაგ პონტში

პასატი 2.8 ადგილიდან 1კუზაო ვასწრებდი და გაგორებული 3 კუზაო დაახლოვებით.
ოპელ ომეგა შევჭამე ყველანაირად (მაგრად ბოლავდა მგონი პიზდეცი ქონდა)
ბმვ E36 318 ადგილიდან ხტებოდა მერე საკმაოდ ვასწრებდი კუზაოები არ მახსოვს არ დაგვიკეტავს მარა მივდიოდი მოშნად. გაგორებულზე სრაზუ გავდიოდი.
სივიკმა გადამიარა ყველანაირად, ადგილიდან გაგორებულიდან (ისეც ვიცოდით ორივემ მარა პროსტა რაძი კაიფა ვცადეთ)
ალტეზა მექანიკამაც იგივე დამმართა ერთადერთხელ ვედექი წინ ისიც მგონი კარგად ვერ ჩაყარა სიჩქარეებში.
ხოდა კიდე ალტეზა ავტომატიკა (ცოტნეს მანქანა თეთრი) სტარტს უგებდა ჩემმი მანქანა მერე მეწეოდა და კაკრას იკეთებოდა 3 დადგომიდან 2 როვნად ნუ ბოლოში მეწეოდა და იკეტებოდა 180 და როვნად ვიყავით და 1 ხელ 170 ზე დამეწია და გამასწრო (იმის ალბათ უკეთეს ხოდზე იყო მაგ დროს)
ერთხელ კიდე სგ5 ფორესტერს ტურბოს გზაზე ავეხვოსტეთ და გაგორებუილდა ვაჭერდით ესე 80-100 დან და როვნად დავდიოდით ბოლოში გვასწრებდა, დაბლებიდან ესე 20 დან იმენა ქრებოდა მასტი.

დალშე რავიცი ბევრი კუზაოები არ და ვერ უნდა გაესწრო 2.8 ძროხა მანქანას თუ კარგად მართავდით და პახოდუ მანქანა სრულიად ხოდზეა. ან ჯერ არ დაგიმუღამებიათ თავისი ყლინჯაფორა მომენტები აქვთ ავტომატიკა ალტეზებს