ეგეც არის კი...
გეცოდინება ალბათ რო საქართველოში როგორი მითია გავრცელებული ამერიკულ მანქანებზე არა?
ბევრს წვავენ, უხარისხოებია, ბანძია, ის არის, ეს არის... თუ ძმა ხარ... გადახედე აბა ჩემი მანქანების სიას?
ევროპულის და მითუმეტეს იაპონურის ნასახიც არ არის და არც არასოდეს არ იქნება...
პირველი მანქანა Dodge Intrepid 2,7 DOHC ძრავით, ავტომატიკა, 5 მეტრიანი სედანი, წონით 1700 თუ 1800კგ, ავტომატიკა, 11 ლიტრ რეგულარზე მეტი არ დაუწვავს არასოდეს.
მეორე მანქანა Dodge Neon 2.0 DOHC ძრავით, ავტომატიკა, სულ რო მატორში გამეყო ფეხი 10 ლიტრ რეგულარზე მეტი არასოდეს არ დაუწვავს... ტრასაზე მაქსიმუმ 6 ლიტრი სულ რო გაზგაყრილი მევლო.
მესამე მანქანა Dodge Stratus 2.4 DOHC ძრავით, ავტომატიკა, რო ვიგონკავებდი და გაზგაყრილი რო ვირბენდი ჰა ჰა ჰა მაქსიმუმ 11 ლიტრი რეგულარი დაეწვა, მერე გაზზე გადავიყვანე და 15 ლარით 150კმ გავდიოდი ქალაქში.
მეოთხე მანქანა Jeep Grand Cherokee 4.0 ZJ კუზაო, ავტომატიკა, გაზზე, 20-21 ლარის გაზით 130-140კმ ქალაქში, ტრასაზე 1 ზაპრავკა ქუთაისამდე მატარებდა ბესპრაბლემ. ბენზინის ხარჯი 15 ლიტრი 100 კილომეტრზე ქალაქში, გაზგაყრილი და გაზაობა 17-18 ლიტრი.
მიმდინარე ანუ მეხუთე მანქანა Jeep Grand Cherokee 4,7 WJ კუზაო, ავტომატიკა, გაზზე 22-23 ლარით ქალაქში 150-160კმ ტრასაზე 260კმ, ისიც გაზგაყრილი სიარულით. ბენზინის ხარჯი ნორმალური სიარულით ქალაქში 17 ლიტრი, ჩემი ტარების მანერით 21-22 ლიტრი.
ეს ყველა მანქანა მოიხმარს როგორც მოგეხსენება ყველაზე იაფიან საწვავ რეგულარს...
ეხლა აი პროსტა რეალურად რო შევხედოთ სიტუაციას რა... 4,7 ძრავიანი მანქანა წვავს 17-18 ლიტრ საწვავს, არის 2 ტონა წონაში, აქვს 4X4 წამყვანი თვლები (ესეც უმატებს საწვავის ხარჯს), არის სრულყოფილი ვნედაროჟნიკი ასე ვთქვათ და არა რაღაცა მაიმუნობა პარკეტნიკი... კომფორტი აქვს ახუიტელნი, აჩქარებაც და სიჩქარეც ისეთი აქვს რო ბევრ თანამედროვე პიპიას თავისუფლად დაუდგება, ნავაროტები ოხრად... და ეს ყველაფერი ძაან მაგარ კომპლექტაციაში რო დაითრიო გიჯდება სადღაც 6-6.5 სიტყვაზე...
ამ დროს იჩითება, რაღაცა ყლინჯაფორა 96-97 წელს გამოშვებული ბმჭ, რომელსაც აქვს 1.8 მატორი ან 2.0 და წვავს 12 ლიტრამდე პრემიუმ საწვავს... თუ იგაზავე და იმაიმუნე მეტსაც დაწვავს...
რომელსაც თუ გაგიმართლა აქვს კონდენციონერი და ელექტრო შუშები... დანარჩენ ნავაროტებზე რაც გრანდს აქვს ხო ზედმეტია საუბარი... ისიც მექანიკა... ავტომატიკა რო იყოს + 1 ან 1.5 ლიტრი წვა...
ნებისმიერი მათემატიკით რო დაითვალოს ადამიანმა... რატო გონიათ რო 17 ლიტრი ამხელა მანქანისთვის არის ბევრი და 12 ლიტრი ამ სირბანჯღვლობისთვის არის ნორმალური? მომკალი და არ მესმის არც ესეთი ლოგიკის და არც ესეთი ხალხის ვინც ამბობს ამერიკულ მანქანებზე რო მაგარი ხრაპავიკიაო...