pogosa61მიტასუს არა იმენა honda atf z1, ჰონდას ორიგინალი ზეთი ისხმება მხოლოდ და მხოლოდ ჰონდას კარობკებში. გარდა მაგისა ზეთი იცვლება აპარატებისა და წნევების გარეშე, 30 მაქსიმუმ 35 ათასზე, ქვედა გამოსაშვებ ბოლტს მოუშვებ და რაც ჩამოვა ზუსტად იმდენი უნდა ჩაასხა, დაახლოებით 3,5 ლიტრი ჩადის მაგ პრინციპით, რაც შეეხება გამოსაშვებ ბოლტს მართალია მაგნიტი აქვს, მაგრამ ფილტრის ფუნქციას ეგ არ ასრულებს, თუ ძალიან გაშავებული იყო ეგ იმაზე მეტყველებს, რომ კარობკა ვერ ყოფილა მთლად ჯანსაღად, მაგ მაგნიტზე გროვდება ნაცვეთი რკინა და ცვეთას მაშინ იწყებს, როცა ზეთი თავის ფუნქციას ვეღარ ასრულებს. რამდენი მოგყიდეს ზეთი 6 ლიტრა? გამორეცხვა აქვთ მაგათ მოგონილი კიდევ, რაც ასევე არაა რეკომენდირებული. მოკლედ ასეა, სიმართლე გამხელილი ჯობია

ჰონდას ავტომატური კარობკები ისეთივე გამძლე ვერაა, როგორც თუნდაც ძრავი, ასე რომ აუცილებელია, თავის დროზე, ორიგინალი ზეთი. რაც შეეხება შენ პრობლემას თუ პრობლემები გაგრძელდა კარობკაზე, მიდი ლობჟანიძესთან კარობკის ხელოსანი, რომ არის, თუ ზეთის შეცვლა მოგთხოვა გიასთან მიდი ადამასთან იტაში. ჩემი სივიკი კვადროა და მაგ მიტასუში იყო კარობკის ზეთი Z1 ჩამისხეს ხიდში DPSF -ის ნაცვლად, მაშინ მეც არ ვიცოდი ამდენი რამე და

, ასე რომ... დიდი შანსია შენს მანქანას ჰქონდეს, კარობკის ზეთის ფილტრი რაც ასევე შესაცვლელია და ვერ ნახეს მაგათ, იმიტომ, რომ როგორც გითხარი წარმოუდგენელ ადგილასაა.