biboia777მესმის შენი ლოგიკა, ფორსირებული ძრავი უფრო მეტ დატვირთვით მუშაობს ვიდრე არაფორსირებული და იდეაში უფრო მალე უნდა გაცვდეს.
მაგრამ მეორე მხრიდან თუ შეხედავ მაგ საქმეს, ფორსირებული ძრავი სხვა მასალებითაა დამსაზდებული და დატვირთვებს უფრო მეტად უძლებს.
ეგ დატვირთვები რომ არ მისცე რაზეცაა გათვლილი, ანუ რომ არ აგაზაო, ამ ფორსირებულმა ძრავმა შეიძლება მეტად გაძლოს ვიდრე არაფორსირებულმა, მაგრამ შესაბამისად დაბალხარისხიანი მასალით დამზადებულმა.
ყველაფერი იმაზეა დამოკიდებული რომელ ძრავს რა რეჟიმში მოუწევს მუშაობა თავისი ცხოვრების განმავლობაში.
თუ დეფორსირებული აგაზავე, მალე დაერხევა, თუ ფორსირებული აგაზავე გემრიელად და არაფორსილებულმა კი მშვიდ რეჟიმში იმუშავა სულ, მაშინ ფორსირებული უფრო მალე მოკვდება.
მაგრამ ერთნაირი დატვირთვის შემთხვევაში, მემგონი რომ ფორსირებული ძრავი უფრო დიდხანს გაძლებს

აი ესაა ლოგიკა, მაგრამ აკვარიუმი არ მაქვს