picundela24სანამ სხვა რამეს დააყენებ, რაკერასთან გაარკვიე, სპეც ნასტოიკის გაკეთებას თუ შეძლებს მაგ აპარატურაზე. მერე კი თამამად შეგიძლია მიიყვანო მანქანა.
ეცადე ინჟექტორების შლანგები მაქსიმალურად მოკლე იყოს, რომ გაზი ეგრევე შევიდეს კოლექტორებში.
ჯერ უნდა გახვრიტონ კოლექტორი, მერე უნდა ჩახრახნონ ჟიკლიორი და მერე ამ ჟიკლიორებზე ეცმევა ინჟეტორიდან მომავალი შლანგები. ეგ ჟიკლიორი არის 2 ნაირი: პირდაპირი ნახვრეტით და გვერდითი. პირდაპირი ნახვრეტით თუ გაუშვებ, მაშინ ცერად ჯობია გაახვრეტინო შემშვები.
როცა პრავოდკას გადააბამენ, უყურე რომ დააპაიკონ. თორემ უბრალოდ გადაბმული მერე აკისლენიას იკეთებს დროთა განმავლობაში და შეიძლება გაატრაკოს ეკუმაც ერთხელაც იქნება.
აპარატურის პლიუს–მინუსი აკუზე არ დასვა. მინუსი სადმე კორპუსზე. აკუმულატორთან ეგრევე არის მინუსი კორპუსზე. პლიუს კი მთავარ მცველზე დასვლი მცველების ყუთში. ეგეც აკუმულატორთან არის.
გაზის კომპი და რედუქტორი ტურბინისგან შორს დააყენე. რომ არ გახურდეს.
ვარიატორი არ დაგჭირდება. შენი კომპი ისედაც ნასტროიკდება და ზაჟიგანიას საითაც გინდა, იქეთ გადაწევ. პროსტა ჯერ თვით მანქანა უნდა დაანასტროიკო ბენზინზე და შესაბამისად, მერე გაზზე. შეგიძლია 2 მეპი ჩაწერო: ერთი ბენზინისთვის და მეორე გაზისთვის.
შეიძლება იცოდი ესენი, მაგრამ გაითვალისწინე მაინც
This post has been edited by VADA on 27 May 2014, 22:45