#42078865 · 30 Aug 2014, 10:35 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
AVToo 2.8 სავით დადისთქო და არა მაგაზე სწრაფიათქო. ალტეზაც მყავდა და ატენზაც და ალტეზა მექანიკა 9-11 წვავს სტილს გააჩნია, ატენზა ავტომატიკა მყავდა და 10-12 წვავდა ქალაქში. მაგარი კარობკა აქვს ატენზას მაგ მხრივ.
QUOTE | და ატენზა კარგი შესანახია? |
კიი ძალიან მაგარი, იმენა უადვილესი და უიაფესი შესანახია. შენ რა გყავდა არ ვიცი მარა მოდღნული თუ იყიდე ყველაფერი ძნელი შესანახია და ძვირი და კარგ ატენზას კარგა ხანს ვერ დააჩოქებ.
QUOTE | გინდა ხელოსნებს ვკითხოთ კარობკა მატორზე აზრი? |
ხელოსნების მოყოლილი რაღაცა ისტორიების ნამდვილად არ მჯერა, ვისაც ჰყოლია იმას ვკითხოთ ჯობია, რითი იწვალა ეგ უფრო დასაჯერებელია. 127 000 პრაბეგი ჰქონდა ჩვენსას, გაზზე გვყავდა 4 თაობის, 50K გავატარეთ ისე რომ ზეთი შევცვალეთ და კალოტკები, სხვა არაფერი. ძრავი ცეპზეა ვირივითაა, ავტომატიკაც მშვენივრად მუშაობდა. შენ რამ გააგწვალა ძრავი დასტუკე თუ კარობკა გააფუჭე? ან ვინ გამწარდა ვისაც ყავს ?
QUOTE | სისწრაფით ვერც ალტეზა და ვერც ატენზა ვერ მოვა ეურო რ ამდე |
ბაზარი არაა, სამაგიეროდ ალტეზაც მირჩევნია პირადად მე ვიდზე ეუროს და ატენზაც.
--------------------
1)Toyota Starlet GT EP-82 (Ex-car) 2) Nissan 180 SX RPS13 (Ex-car) 3) Toyota Vitz RS NCP91 MB: MSI Z97 Gaming 5 CPU: i5-4460 / 3.2 GHz/6MB RAM: 8GB (Kingston HyperX Savage 8GB 1600MHz DDR3) PSU: Thermaltake Berlin 630W 80+ SSD: Kingston 120 GB HDD: 1TB, 7200 RPM. GPU: GTX 970 G1 Gaming
|