xausa2ორიგინალი დიაგნოსტიკა პირველ რიგში, PA სოფტი, ინპა და ა.შ. არავითარი თეგეტა და ბოშ-ლაუნჩერ უნივერსალური კიტები, სავარაუდოდ ზუსტ პრობლემას დაწერს

პ.ს. გარბენი ხშირ შემთხვევაში ამინდს არ ქმნის მანქანის საერთო მდგომარეობაზე, მთავარია როგორ უვლიდნენ წინა პატრონი(პატრონები), ძალიან ბევრჯერ მინახავს, 140 000 კმ-თი და ბევრი პრობლემებით და 260 000-კმ-თი და თითქმის იდეალურ მდგომარებაში, მინახავს რომ 100K-იანი გარნებით კარობკაც ურტყავდა და ზეთსაც ჭამდა ძრავი და 200 000 კმ-თი კიდევ საათივით იყო ყველაფერი, მხოლოდ დაბალი გარბენი არ ნიშნავს რომ მანქანა უეჭველი უპრობლემო იქნება, მითუმეტეს როდესაც 100%-დან 90% მანქანას ის დაბალი გარბენიც არააქვს ნაღდად დაბალი

პ.პ.ს არ იფიქროთ რომ ჩემს მანქანას დიდი გარბენი აქვს და მაგ პონტში ვამბობდე

პირიქით

დაჟე არც ამის წინა პიცოტს არ ქონდა დიდი გარბენი რომ ვიყიდე ნაღდი 88K ქონდა და რომ გავყიდე 101K, მაგრამ ეხლანდელი რაც მყავს იმის მდგომარეობასთან ახლოსაც ვერ მივიდოდა
* * *
datobaxutashviliდავით თუ შეიკრიბებით ამ შაბათ-კვირას ვერ ვიქნები თქვენთან ერთად, ცოტა ხნით გავდივარ ქალაქიდან