http://passat-b5.ru/showthread.php?t=159510ეს ნახე აბა
* * *
გუშინ ძუბჩატი რომ გამოვაცვლევინე რაგაც რაღაცები(პროვოდებს ვგულისხმობ მოვხსენიტ ჩავხსენით(კალენ ვალის მეტკა რომ გვენახა) .აბს და რუჩნიკის ძახილის ნიშანი მინთებდა სულ და ამყველაფრის შემდეგ მიატოვა და აბს მაც დაიწყო მუშაობა სადღაც 20 წუთი ყველაფერი კარგად იყო და მერე ისევ აინთო ეგ ნათურები.დღეს დილით იგივე გააკეთა.სადღაც პრავოდკაში არის ცუდი კონტაქტი.ეს მომაძებნინა ერთი კაი იქნება. ეს ყველაფერი რულის გადატანის ბრალია რომ იცოდეთ! უფრო იმის ბრალია რომ სტანდარტულად მარცხენა რულიანის პრავოდკა არ იყო ან ძველი პრავოდკა იყო ან რავიცი კიდევ,ყველაფერი გოფრებში კი ზის და მიმაგრებულია მყარად მაგრამ ფაქტია რომ ეს ავდმყოფობა არის რულის გადატანის და ყურადღება მიაქციეთ როცა გადატანილ რულიან მანქანას ყიდულობთ! სანამ იყიდით დიაგნოსტიკა გააკეთებინეთ კომპიუტერით ! ეს იმიტომ რომ ყველა დაჩიკიდან თუ მოდის სიგნალი მაგას გაარკვევთ. ყიდვამდე ქვაფენილების ტესტი რომ გაიაროტ კარგი იქნება თუ რამე ყანყალებს სადმე გამოჩნდება. კარგად დააკვირდით ხელის ჩამოსადებს და მის ჩამკეტ მექანიზმს,გაბზარული და მიწეპებული არ უნდა იყოს(რამოდენიმეჯერ გახსენით და დაკეტეთ თუ რამე ეგრევე უნდა მოტყდეს,ვიზუალურად ყველაფერი სიმეტრიულად უნდა იყოს ერთი ფეხი მეორესგან არ უნდა განხსვავდებოდეს.
ასევე მიაქციეთ ყურადღება ეგრედ წოდებულ "" ბარდაჩოკს"" გამღები მექანიზმი კარგად უნდა არებდეს,დააკვირდით "ბარდაჩოკის"" კარის შოვს გაღებულზე,ზაზორები სიმეტრიული უნდა იყოს,არანაირი წებოს და რამე სხვა სუბსტანციის კვალი(წინააღმდეგ შემთხვევაში არ არის გამორიცხული რომ შეკეთებული არის).
გამოაღეთ ელექტრო დამცველები ბუდე(მძღოლის მხარეს ტორპედოს გვერდში,კარი უნდა გააღოთ და ნახავთ,შიგნით ყველაფერი იდეალურად უნდა იყოს. დააკვირდით რა მდგომარეობაში არის ჭერი,გადმოსწიეთ მზის დამცავები იქაც დაათვალიერეთ.
უსაფრთხოების ქამრები სამაგრების ხუფები დაათვალიერეთ და შეამოწმეთ ვერტიკალურ სვლაზე ზევით წვევით.
დააკვირდით სპიდომეტრის დისპლეის მკაფიო ფერები უნდა იყოს და არსად არ უნდა ქონდეს მკვდარი პიქსელები. მუქი წერტილები ან ზოლები( ეს ბოლო თუ აქვს მალე მოკვდება) გახურებულ მანქანაზე ისეთი მკრთალი ფერი ხდება რომ ვერაფელს ამოიკითხავ მაგ მაჩვენებლიდან,ამ შემთხვევაშიც იბრიდება,თვითონ სპიდომეტრი და ტახომეტრის მაჩვენებლები მიშა არის მაგრამ ეს დისპლეი უფუჭდებათ ხოლმე(ცალკე დისპლეი კიდევ ახალ პიდომეტრს იყიდი იმდენი ღირს)
დააკვირდით რუჩნიკის ტროსებს,დაზიანებული რომ არ იყოს და ყველა თავის სამაგრში უნდა იჯდეშ. მანქანა წამოწიეთ და შეამოწმეთ უკანა ბორბლებს როგორი დაჭერა აქვთ. 6-7 წკაპუნზე რუჩნიკისა უკანა ბორბლები მკვდარივით უნდა იყოს.
დააკვირდიტ მოტორს და გადაცემათა კოლოფს ზევიდან და ქვევიდან სადმე ლაქები ხომ არ აქვს ზეთის ან სისველეს მაგვარი.
ჰიდრავლიკის შლანგებს უნდა ქონდეს მშრალი შეხედულება.
სალონში კარების არკებინი ნახეტ ყველა ნაჭერი ან ტყავი ვის რაც აქვს უნდა იჯდეს იდეალურად.სიმეტრიულად და რამე არ უნდა იყოს თვალში საცემი.დააკვირდით სიდენიებს(ნაჭრის) ნაკერები დაჭიმეთ ხელით და გახეული ან გარღვევა არ უნა იყოს.
დააკვირდით ბრელოკიდან როგორ კეტავს კარებს,უკან არ უნდა ვარდებოდეს ან ნახევარზე არ უნდა იდგას ჩაკეტვის მაჩვენებელი.იგივე გაიმორეთ სალონიდან(კარების ბლოკირებას ვგულისხმობ მძღოლის სავარძლიდან.ეს ყველაფერი რომ გაშინჯოთ მზეზე ნადგამ მანქანაზე კარგი იქნება იქ გამოჩნდება მინუსები.
გააღეთ უკანა საბრგული და სალონიდან რომ გადმოდის საბარგულზე რეზინის ""გარმოშკები"" ნახეთ მთლიანი არის თუ არა.მოხსენით ორივე მხარეს ან ზედა ან ქვედა მხარედან და გამოჩნდება გაყვანილობა. ეს პროვოდები არ უნდა იყოს დამსკდარი,ხელით მიკეც მოკეცეთ გაყვანილობა და შეამოწმეთ იზოლაცია არ უნდა დაიბზაროს.წინაარმდეგ შემთხვევაში შესაკეთებელი გექნებათ ან სულ მთლიანად გამოსაცვლელი.