ბიჭებო ჩემ ჯიგრულ და გემრიელ გოლფ 4-ს 2001 წლიანია, 2.0 ავტომატიკა 4 სიჩქარიანი,
კარობკას აქვს ალბათ ხო დარხეული, მოკლედ თავიდან ცივზე რო წავალ იდეალურად რთავს სიჩქარიდან სიჩქარეში და რო გავა 5-6 წუთი რო ცოტა შეთბება იწყებს უკვე არასასიამოვნოდ გადართვას, და მომენტებში ურტყამს კიდეც როცა მე-2 ან მე-3-ში რთავს, ოღონდ ყოველ გადართვაზე არა 1 საათის მანძილზე 2-3 ჯერ იზამს,
მოკლედ პლავნად აღარ რთავს და იგრძნობა....
საბოლოო ჯამში რა ბედს განიცდიან ასეთ სიმპტომიანი კარობკები გოლფზე, "ფარჩხავენ" ფეხებს? გადიან გაღმა?

რა ვუშველო, არ მინდა რო მოკვდეს, მინდა მყავდეს ეს პიპია, მაგრად მიყვარს.
ისე კი უფრო შორიდან რო დავიწყო მიზეზი რამაც დაურხია კარობკას, არის ის რომ ჩემი დაიკო სარგებლობდა ხშირად ამ მანქანით ბოლო 2 წელი...
რუსთაველზე აღმართი ქუცები მოგეხსენებათ, ხოდა რო დააყენებდა მანქანას თურმე ხელის ტორმუზს არ ხმარობდა და მანქანას კიდებდა პირდაპირ P-ზე, გული გამისკდა ეს რო გავიგე, არადა ვასწავლე რო ჯერ ნეიტრალში ამოწიე ხელის ტორმუზი, აუშვი ტორმუზს ფეხი რო დაიჭიროს ხელის ტორმუზმათქო და მხოლოდ ამის შემდეგ გადაიტანე P-ში თქო, გაატარა არ მომისმინა და დაურხია კარობკას.....
რო ვიცოდე რამდენი ხანი გაქაჩავს კიდე ეს კარობკა, არადა არაფერი სჭირდა, 2004-დან მყავს ეს მანქანა და 2012-მდე იდეალური იყო მისი კონდიცია.....
აბა რას მეტყვით

ხო კიდე გაციებულზე რო კარგად იქოქება და გახურებულზე როცა გავჩერდები და მერე ისევ რო უნდა დავქოქო, რის ვაი ვაგლახით იქოქება თითქმის ყველა ჯერზე....
კლაპნის სალნიკები საიდან გავიგო შესაცვლელია თუ არა ჩემ ძრავზე?
და ვაბშე არც არასდროს შეცვლილა ეგ და ვაპირებ შევცვალო, სად მირჩევთ რო მივგაზო და შევცვალო....
და იქნებ ორი სიტყვით ამიხსნათ ეგ კლაპნის სალნიკები რა არის.
This post has been edited by NVIDIA MAN on 14 Sep 2014, 20:07