მოკლედ გუშინ ასეთი რამ დაემართა მანქანას. აანთო აბეესმა მოძრაობის დროს, გაითიშა სპიდომეტრი და აანთო ხელის მუხრუჭმა, კიდე აანთო კარობკამ AT. კარობკა აღარ აგდებდა მეოთხე სიჩქარეში. მოკლედ აურია მაგრად. ხან ვაფშე აქრობდა რომელ სიჩქარეში იყო ჩაგდებული. ხან საერთოდ არ რთავდა.
გავაჩერე. ჩავაქრე. დავქოქე. ყველაფერი ჩადგა მწყობრში. დავიძარი. გავიარე 100 მეტრი და დაემართა იგივე. მოკლედ მოვედი სახლში და გავაჩერე მანქანა. შევედი ინტერნეტში და დავიწყე მსგავსი პრობლემის ძებნა.
აი რა ხდება ამ დროს თურმე ატენზაზე რომელიც 2005 წლამდე არის გამოსული. აბეესის ამთვლელი დაჩიკი მარცხენა მხარეს პახოდუ არის სპიდომეტრის ამთვლელიც . სიჩქარეს აჩვენებს. როდესაც ამ ინფორმაცია არ კითხულობს აბეესის ბლოკი ის ვეღარ გადასცემს ინფორმაციას ცენტრალურ კომპს და შესაბამისად ცენტრალური კომპი ვერ გადასცემს კარობკას სიჩქარის ინფოს. ამიტომ კარობკასაც ერევა ტვინი და გადადის ავარიულ რეჟიმში. (მე როგორ უნდა დამემართოს ყველაფერი)

ახლა რა შეიძლება იყოს მიზეზი. ან აბეესის დაჩიკია დამწვარი ან აბეესის მართვის ელექტრონული ბლოკი, ან გაწყვეტილია სადმე მავთული ან ცენტრალურ კომპში არის გაფუჭებული აბეესთან ურთიერთობის განყოფილება.
მოკლედ დიაგნოსტიკა მიჩვენებს ხვალ რომელია დამნაშავე. კი იცით ეგ ნაწილები ყველა მაქვს და მივყვები გამორიცხვის პრინციპით თუ დიაგნოსტიკამ ვერ მომცა პასუხი.

დღეს წინა აბეესის ორივე დაჩიკი შევცვალე. შედეგი იგივე დარჩა. ხვალ მივალ დიაგნოსტიკაზე და ვნახოთ რა გამოვა. დავწერ აქ და თუ ეგეთი შეგემთხვევათ ადვილად გააკეთებთ.
პ.ს ზემოთ დავწერე მხოლოდ. 2005 წლამდე ატენზაზე ხდება მეთქი ეს და რატომ. მიხვდა ეს ფორდმიჯმული იაპოშკები მძღრენი რომ ჭამეს აბეესის დაჩიკიდან სიჩქარის აღების ინფორმაციით და ეს დაჩიკი გადაიტანეს კარობკაზე 2005 ზემოთ გამოშვებულებზე. ჩვენს კარობკებსაც აქვთ ამ დაჩიკის ადგილი ოღონდ დაზაგლუშკებულია.
This post has been edited by narikuda on 19 Apr 2015, 19:08