gelbasaეგ არის მაგ ერთი რუსის სუბიექტური აზრი. მე მაგის გარდა მილიონი სტატია წავიკითხე და ისე ამოვიღე ეგ ეგეერი.
სხვაობას მე მაძლევს მაგარს. ეგ რუსი წერს კიდე რომ არ არის სხვაობაო. არიან ტიპები 2 წელია ამოღებული აქვთ ეგ ეგეერი და დადიან მშვენივრად.
ეგეერი არის გამოგონილი იმიტომ რომ ევრო სტანდარტი დააკმაყოფილოს. ევრო სტანდარტში კიდე რაც არი მთავარი კრიტერიუმები კი იცი.
ნაკლები წვა და გარემოს ნაკლები დაბინძურება. ჩვენ ძირითადად სწორედ 1500-4000 აბაროტის დიაპაზონში დავდივართ და ამიტომ მუშაობს ეგ კლაპანიც მაგ დიაპაზონში. აბა თუ იცი რატომ არ მუშაობს 1500 აბაროტამდე და 4000 აბაროტის ზემოთ? იმიტომ რომ 1500 აბაროტამდე ისედაც ცოტაა გამონაბოლქვი და არ ჭირდება გაზები ხელმეორეთ დაწვა და 4000 ათასი აბაროტის მერე თუ ადის მძღოლი ესე იგი გასწრება სჭირდება. გასწრების დროს კი ეგ ეგეერი თავისი ვიხლოპნი გაზებით შერეული ჰაერით ხელოვნურად დაუგდებს სიმძლავრეს მატორს და ეგეთ მანქანას კი მოისვრის პატრონი ნა პროჩ. იმიტომაა ახალი მანქანები რაღაც რბილი პედალით რომ გამოირჩევ. სანამ ბოლომდე არ აჭერ რომ არ მიდის.
ხო მიხვდი რაშია საქმე ახლა.

იმიტომაა კიდე ტურბინიანი მანქანები მაგრად რომ გარბიან. ტურბინა ბევრ ჟანგბადს აწვდის წვის კამერას და შესაბამისად მეტი საწვავის შეფრქვევა არის მერე შესაძლებელი წვის კამერაში. შესაბამისი სმესის მერე მეტი სიმძლავრეც გამიყოფა.
შენ მაგ ტემპერატური მომატებამ არ შეგაშინოს. რა უნდა მოუმატოს იმდენი ტემპერატურა ატმოსფერულ ძრავში რომ რესურსი შეუმციროს.
This post has been edited by narikuda on 24 Apr 2015, 10:21
გემშვიდობებით ყველას. მე წავედი ფორუმიდან მეგობრებო.
სასიამოვნო იყო თქვენთან ურთიერთობა.
მოუფრთხილდით ერთმანეთის ნერვებს!