GIOrgiX-trailmrbkkviprianeფრეონის დამატებას, რაც შეეხება არ გირჩევთ უბრალოდ ფრეონის დამატებას,
აი 2 მანომეტრიანი, რაღაც "პრიბორები", რომ უჭერიათ ხელში, განსაკუთრებით
მათთან... ამ მანომეტრებით კონტროლდება მხოლოდ ფრეონის წნევა და არანაირად
ის მოცულობა (წონა), რაც უნდა დაემატოს სისტემას... ნუ, ეგ სასტავი თვლის,
რომ თუ მაღალი წნევის მაგისტრალში წნევამ 25 ატმოსფეროს მიაღწია, მაშინ
ფრეონი სისტემაში იმდენია, "რამდენიც საჭიროა"... წონას, ვერ ანგარიშობენ...
ჩვენ მანქანებს ჭირდებათ "სტროგად" 134ა ფრეონი და ამ ფრეონის შესაბამისი ზეთი.
თეგეტაში საკმაოდ სერიოზული აპარატები აქვთ (მესმის ძვირია, მაგრამ მაინც),
რომლებიც ერთდება მაღალი და დაბალი წნევის კონტურებზე, ვაკუუმის მეშვეობით
ამოაქვს სისტემიდან მთელი ფრეონი და ზეთი, წონის ფრეონს და ზეთს, შემდეგ
ინახავს თავის საცავში... ამის შემდეგ სისტემა გარკვეული დრო რჩება ვაკუუმის ქვეშ
და ნათლად ჩანს "აპარებს" თუ არა სადმე. თუ ვაკუუმი შენარჩუნდა, ესეიგი სისტემა
ჰერმეტულია და შეიძლება ფრეონის ჩასხმა. კაპოტის შიგნით აწერია, თუ რამდენი გრამი
ფრეონი 134ა ჭირდება და ეს აპარატი პროგრამირდება (წონის მიხედვით) თუ რამდენი
გრამი ჩაასხას სისტემაში ფრეონი და დაუმატოს გაფილტრული ზეთი...
ისე თუ თვითონ გადაწყვეტთ, მაინც ფრეონის დამატებას აქ იყიდება ყველაფერი,
ფრეონის ჩათვლით, მაგრამ დიდი შანსია, პრობლემები შეგექმნათ!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.stockltd.ge/about%20us.htmlgraverჯობია ის აღადგინო... მიდი ნებისმიერ ტელე ატელიაში, თუნდაც ელბაქიძე ან კეკელიძეზე და
ნებისმიერი ხელოსანი აღადგენს დაროჟკებს, თუ ძალიან არ არის დაბრედილი, რა თქმა უნდა...
This post has been edited by Gio100 on 30 May 2016, 20:58