sandro fcbიქსტრაილს 2 თერმოსტატი აქვს... ზედა, რომელიც ფეჩზე მუშაობს და ქვედა, როდესაც ანტიფრიზი დიდ წრეზე
ცირკულირებს... რამდეჯერმე დავაკვირდი თერმოსტატის მოქმედებას, ტრუბების შეთბობა შეგრილებას და რამდენადაც მესმის
გამოვიტანე დასკვნა, რომ თერმოსტატები მუშა მდგომარეობაშია... წინა გვერდებზე მიდევს ლინკი, ტიპს იგივე პრობლემები
ქონდა, გამოცვალა 2 ივე თერმოსტატი, დააყენა ახალი ქარხნულები, მაგრამ უშედეგოდ... არაფერმა არ უშველა... ბოლოს ბოშის
პომპა დაამატა და მერე მიიღო შრდეგი... სერენაზეც ასეა, ვერ ათბობს კარგად და წინა იქსტრაილზეც ასევე იყო... რა ვიცი,
რა გითხრა...
GIOrgiX-trailჩემთანაც დაახლოვებით ანალოგიური სიტუაციაა... 2 წუთი ვათბობ, გავდივატ 5 კილომეტრს და მხოლოდ ამის შემდეგ
მოაქვს თბილი ჰაერი.... კიდევ 2 კილომეტრი და სამსახურში ვარ... რა აზრი აქვს ასეთ გათბობას?

ადრე მიცუბიში რვრ -ი მყავდა
ძველი მოდელი და 1-2 კილომეტრში უკვე თბილი იყო...
levanimersგამოდის სანამ ძრავი არ გათბება ბოლომდე, მანამდე არ მუშაობს ფეჩი? ფილტრი გამოვცვალე, ჩასვრილი კი იყო,
მაგრამ შედეგი ნული... ფილტრის გარეშეც ჩავრთე, ანუ ნულოვანი წინააღმდეგობით, "დაჟე" ვინტილატორის
ფრთებიც გავწმინდე, მაგრამ უშედეგი აქაც ნული...

მოკლედ ნისსანი მართლაც იაპონური მოსკვიჩია, ზოგადად...
Galeჩემმა მეგობარმა იყიდა ამბოლში და მართალი გითხრა ვერც მე შევამჩნიე სისველის ნიშნები, მე ვიყიდე პრემიქსში,
ყველა წარწერა იგივეა, ფირმა, ოღონდ კოლოფის ფერი აქვს სხვა, უფრო მოყვითალო. არც იმას ეტყობოდა სისველე და ტენიანობა...
ნისსანის ფილტრი ორიგინალი ტენიანი, ძვირი ღირს ძალიან... მერე ვარჩიე სუბარუ. მიდის 1/1 ში...
This post has been edited by Gio100 on 31 Jan 2017, 07:38