mazurskii6 ცილინდრიანი მეტი ჯდება იმიტომ რომ ყველაფერი მეტი აქვს და ყველაფერი ბევრი უნდა, მათ შორის ბენზინი )))
მაგრამ სამაგიეროდ კონკრეტულად მაგ ტოიოტას 6 ცილინდრიანს სულ გაქნეულზე კიდია შენი ეკუ

ყოველ შემთხვევაში იმ ცხენებზე რა ცხენებზეც ევოც და იმპრეზაც პა პოლნი დაზბორილი უნდა გყავდეს რო იარო

. მერე კი ჯდება ძვირი კაი ნასტროიკა მარა აბა 700 ცხენზე როგორ გინდა)))
ნუ მაგ ეკუს ამბავს მე მაინც პლიუსად ვუთვლი მაგ მანქანებს მარა ზემოთ რაც დავწერე ეგეც 100%იანია.
4 ცილინდრიანებზე თუ ჩამოვალთ პირველი თემა აქაც ეკუა, მაგრამ სამაგიეროდ შენგან განსხვავებით მე კარობკის გაფუჭების არ მეშინია არც 300 ცხენზე და არც 400 ზე. შემიძლია ისე დავბუსტო რომ ყოველ ჩაჭერაზე სტუკს არ ველოდო

დაჟე ნასტროიკის გარეშე. ანუ ძვირი ჯდებაში რო იძახი რას გულისხმობ?
თუ მანქანის რაღაც კონკრეტულ ზღვარს გაცდები მერე ყველაფერი ძვირი ჯდება, გააჩნია შენ რამდენად აუწყობ ფეხს. მაგალითად მე ვიცი რომ 350 ცხენის მერე აFთერმარკეთ ცეპლენია მჭირდება, მაგრამ აგერ ოიეე თურმე გადაკრული ცეპლენიით მოძრაობდა 11 წამიან მანქანაზე. ანუ შენ რამდენად სწორედ გამართავ მაგ ცხენებზე შენზეა. მე შეიძლება 500 ცხენზე ისევ სტოკი დიFერით ვიარო, რაც არასწორია მაგრამ სიარული შესაძლებელია ხო ზოგადად, გარკვეული ხანი მაინც.
მე თუ ნაწილები გაფუჭების მერე ვცვალე ეგრევე შეიძლება რაღაც დიდი თანხა არ დამიჯდეს მარა კარგად გამართული ცოტა დიდ ცხენიანი პროექტი არამგონია რომელიმე მანქანაზე დიდად განსხვავდებოდეს ხარჯთაღრიცხვის დროს.
ცოტა თუ დავკონკრეტდებით, მერე უფრო გამოჩნდება რა რამდენი ჯდება
პ.ს. მანქანის გატურბინება ცალკე საკითხია. ეს უმრავლეს შემთხვევაში ძვირი დაჯდება იმიტომ რომ არცერთი ნაწილი ტურბოზე არაა გათვლილი
This post has been edited by Piani Master on 5 Jul 2014, 10:11