M-თან არ ვდგარვარ მარა დავუდექი 335 წითელი როა და მაგან მითხრა ზუსტად იგივე ვარო. ხან მე გავდივრ 1 კორპუს ხან M-იო. ვინც ოდნავ ადრე ჩაადგავს და უკეთ შეცვლის სიჩქარეს ის პონტიაო და მაგან 3-4 კუზაო გაამსწრო, იმ პონტში რო ეგრევე გახტა.
70-ზე დავდექით ის 3.0-ია პახოდუ twin turbo და სანამ დაიბუსტა ჩემი ეგრევე 3 კორპუსით წინ იყო. ბუსტზე დავდექი თუ არა გაჩერდა ისიც და ვერც მე ვამცირებდი მანძილს და ვერც ის. 0.6 ბარით დავდექი, რა ნასტროიკაც აქვს ისაა რა..
ნასტროიკაზე და 0.8 ბარზე უეჭველი გავასწრებ ოღონდ 70-დან და ზევით აზრი არ აქვს, რაც მეტს წავალთ მით მეტს გავასწრებ.
chipoooუკან კაცი არის იმენა სმერტი

დალშე ძმაკაცს ყავდა 140 ცხენიანი ძრავით იყო და GTS-ის 6 სიჩქარიანი კარობკით, საკაიფო მალალიტრაშკა იყო რა და 318IS-ზე 2-3 კუზაოთი სწრაფი. პახოდუ გამძრე პერედოკით და ამბებით, ძრავზე კი იძახიან არც ისე გამძლეაო და რავი.
bachoxx1ვერ გაფრინდები პრიამიკი ვიხლოპით მარა სტოკი რაცაა იმაზე ცოტა უკეთესი იქნება. ფაქტია რომ ანუ უკეთესად ისუნთქებს რა. მარა რეალურად ბრენდი ვიხლოპი თუ არ გიყენია მთლიანი და ჩვეულებრივი წყლის ტრუბებით შეკარი მხოლდო ხმის თემაა, ბრენდი მთლიანი ვიხლოპი კიდე ძვირია. ის ისეთი მიხრა მოხითაა გაკეთებული და ისეა შიგნიდან ამოპრიალებული და გლუვი რომ გათვლა ზუსტადაა გაკეთებული .
chipoooარა რა 9.5 აქვს აჩქარება სად ნახე? RS200 მექანიკა ჩქარდება 7.2-7.5 შუალედში.
rocoხვალ მივწერ აბა თუ ეცლება საღამოსკენ. რავი მაგ ლისის გზაზე პირველად რო აქ გაჩითეს მე უკვე მობეზრებული მქონდა დაჩა მაქვს მაქეთკენ და იმის მერე გავიძახი რო ### გზაა. არავინ იცის როდის რა ცხვოელი გადმოხტება ეგ ერთი და მეორე ტალღიანი გზაა და პახოდუ აღმართია. მარა სხვა გზა ჩვენ მაინც არ გვექნაება

ისევ მანდ გავტესტოთ