Motulდრო რომ მქონდეს და ხელსაწყოები და პირობები სახლსჰი სიამოვნებიტ დავსჰლიდი იქამდე სადამდეს სჰევდზლებდი. ყველა დეტალს თავიდან გავაპროალებდი გავაახლებდი და დავუყენებდი უკან.მაგრამ ელემენტარული იამა არ მაქვს რომ ქვემოდან ზეტი ჩამოუშვა ხოლმე
* * *
FB ხო ავიკელი და არც აქ ვაჯლებ
E60 თემა წავლეკე სულ

მოკლედ დღეს პირველი ინციდენტი გავაკეთე
უკანა ბამპერით ოდნავ გავკარი ხის ღობეს
მოკლედ წინა ერტი სენსორი ტვინს დღნამს ხან მუშაობს ხან გონია ხომ სულ ახლია რაღAც
ხოდა უცებ მობრუნება მინდოდა
მანქანაც მოდიოდა და პარკირების წუილს არ მივაქციე ყურადღება არც მონიტორს შევხედე და მეგონა მქონდა კიდე ადგილი
და კი მავქს ეხლა უკან ბამპერზე ნაკაწრი

მთელი დღეა საშინელ ხასიათზე ვარ

მოკლედ თანდათან ვითვისებ ამ მანქანის ზომა წონას
ისე რასაც ვაკვირდები კაი პრეტენზიული ვინმე ჩანს.
ხოდა ასე
P.S. პირვლადაც ასე ვხიე უკნიდან cr-v იმას შავი ბამპერი აქვს და ამისგან განსხვავებით ბევრად ხარისხიანი და ამტანი
იმხელა ხმა ქონდა და ისე იგრძნო მანქანამ მეთქი ეგაა და გამძვრა ყველაფერითქო და გადავედი და ისეტი პატარა ცარაპკა ქონდა ვერც შევამჩნიე
მეწყინა BMW-ს ასეტი ფარატინა და სუსტი პლასმასის ბამპერი რომ აქვს
რა პონტია
ფასი კი ქონდა თავის დროზე ამ მანქანას ასე 50K და ნუთუ დაენანათ ნორმალური ხარისხიანი ბამპერის გაკეთება?
ტეხავს მაგრა ტეხავს