გამარჯობათ
მოკლეთ მინდა მოვყვე ჩემს თავს რა ხდება
2009 ში შევიძინე 2 კარიანი იო 1.8 მატორზე. 85000კმ ქონდა გარბენი და ვასხამდი 5-30 დიაქვინს.
მოკლეთ ბოლოს ზუსტად არ მახსოვს და ზაფხულში მიწევდა შეცვლა და რო შევცვალე ხმა გაუჩდა ცხელზეც.
მეც ავდექი და ეგრევე 500კმ_იც არ მქონდა
გავლილი და 10-30 ზე გადავიყვანე, იამატოშო თვითონ შემომთავაზეს რახაც ზეთი ნისსან ეწერა 4 ლიტრიანი რკინის კოლოფი იყო.
ეხლა აქვს 170000კმ გარბენი და კიდე მიდის ზევით ), ამ 6 წლის მანძილზე მარტო როცა ჩამოვიყვანე იმწელს შევცვალე უკანა შტანგის ტულკები
და ამორტიზატორები ოთხივე, მერე მარტო ხუნდებს რემნებს და ჰაერის ფილტრის ვცლიდი, და ხო აკუც 45 ამპერიანი ჩავდე.(ნუ იტყვით 6 წლის მერე როგორ არ დაჭირდაო რამე და გეტყვით რო ამ ბოლო 4-5 თვეა საკმაოდ ახმაურდა პერედოკი მარა მკიდია ეგ. დაილოცოს მუსიკა

)
ბოლოს რო მივედი ზეთის შესაცვლელათ ხელოსანი მეუნება 1 ლიტრი გადმოვიდაო ნუ მიახლოებითო. ვცლი ყოველ 6000კმზე
ეხლა მისხია 10-40 ხმა არ აქვს ჩUმია (შედარებითია რათქმაუნდა ყველაფერი) მარა ეხლა დავიწყე შემოწმება ხოლმე აქამდე არ ვამოწმებდი
2000 გავიარე და შუპზე მინიმუმზე მილიმეტრით ან არც კი დაბლა იდგა , არადა როცა ვცლი მაქსიმუმზე ვაყენებინებდი.
ეხლა ისე გამომდის რო ყოველ 2000ზე 1 ლიტრიანს ვყიდულობ და ვამატებ და ასე დავდივარ.
მოკლეთქოო და რამხელა დამიწერია )
ხო და აი კითხვა რა მაქვს ეშველება ამას რამეე )
პ.ს. ისე 2500ში გავყიდი ამას თან წითელი ფერის არის. (ეს ციფრი ბანკმა გამოთვალა და მაგიტომ ვკითხულობ ვინმეს რო არ გაუჩდეს რატო 2500შიო და ან მეტში ან ნაკლებში არაოო

)
პ.პ.ს: ისე რაც ამ მანქანამ მე მასიამოვნა და ჩემს ჯიბეს გაუფრთხილდა მეგობრების სხვა მარკის მანქანებზე შემყურე ვერ წარმოვიდგენდი )
This post has been edited by programist on 26 Jan 2015, 00:20