როგორც ვიცი ორნაირი 1.8 დევს, "უბრალო" და GDI სისტემით. მოსავლელად უბრალო ძრავი ჯობია

მექანიკა ძალიან გამძლეა და ავტომატიკას რაც შეეხება, გააჩნია როგორ მდგომარეობაში იყიდი, თU უკვე მარილზეა გასული(წინა პატრონი როგორ უვლიდა, მაგას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს) მაშინ არაა გამძლე, ზოგადად კიდე კაროპკა, მოტორი, ხადავოი, კუზაო ძალიან გამძლე აქვს ვოლვოებს, ასევე ტურბოს

ც კლასთან შედარებას რაც შეეხება, დიზაინი გემოვნების ამბავია, 1.8 იანი ვოლვო უფრო სწრაფია,(ც 180 დაახლოებით 1.6 იანი ს40 ვით დადის) ც კლასივით არ დალპება, კომფორტში რავიცი, ვისთვის როგორ, მე ვოლვო უფრო მსიამოვნებს
ნაწილები კიდე ც კლასივით ყოველ ბუჩქის ძირას არ ყრია, მარა იშოვება და ნორმალურ ფასადაც
ნუ ვოლვოს გაყიდვა უფრო ძნელი რო იქნება, ვიდრე ცუ კლასის ეგ კი გეცოდინება
საბოლოო ჯამში ც180-სა და ს40 (1.8 მოტორიანს) შორის მე ვოლვოს ავიღებდი