kakhakakhianiზოგადად ეგ პრობლემა დიდი ხანია მთელ მსოფლიოში დგას ხარისხიან ნაწილთან დაკავშირებით ... თვითონ მწარმოებლებსაც აღარ უღირთ "მუდმივი" ნაწილის გამოშვება , მაგაში ხედავეენ უფრო დიდ ბიზნეს და მოგებას ვიდრე მატრო მანქნაების გამოშვებით
ჩვენთაან ძვირიანი არ იმუშავებს დამიჯერე , მენტალიტეტია ზოგადად ისეთიი 100 ლარიანსა და 50 ლარიანს შორის მაინც 95% 50 ლარიანს იყიდის და თან მიაყოლეებს 4-5 თვე ხო იმუშავებს და მერე მაინც უნდა გავყიდო
7_7__7კი თენგოო ყველა ვარიანტში არის , ხვალ უნდა დაიშალოს მანქნა და მოვხსნით , მუშაობით კიდევ მაგის არ ვარგისობის არანაირიი სიმპტომი არ აქვს მანქანას + არც ჩეკს ანტებს არც პერებოი აქვს დილით აი ვაფშე არაფერი
chipaa23 მმაგის მოგება იოლი არ არის , ბევრი უყურებს როო ნახე ევროპაში 10 ევრო ღირს და აქ 90 ლარად რატო ყიდიან
ვთვლი რო არასწორი მიდგომაა ,
რადგან იმ ადამიანის ხარჯეებს არავინ ითვლის და არავინ ითვალისწინეებს ...
ეგ შენ გიღირს საშენოდ რო გამოიწერო მარა როცა რაოდენობას იწერ და მუსაობ ამ საქმეზე და გაქვს ყველანაირი ხარჯი( კომუნალური , გამყიდველი , ბუღალტერი , მოგების გადასახადი , ტრანსპორტიერბის განბაჟენის და.შ ) ეს სულ მცირე ხარჯებია სხვაგვარად ვერ იმუშავებ
არავის ვიცავ მკიდია მეც მინდა რო ყველაფერი იაფი იყოს მარა რას ვიზავტ
დღნაჩვიპრაკლოატკა 2ნაირი ხარისხის იყო და თუ არ ვცდები 60 თუ 70 ლარი გადავიხადე მე ცოტა ძვირი ... იყო მგონი 40-50 ლარიანიც ...
1 წლის ამბავს გეუბნები და ფასებიც იქნება ალბათ შეცვლილი და მეხსირებეაც ცოტას მღალატობს
This post has been edited by riavi on 19 Sep 2014, 14:23