2007წლიანი ვიტზი 1.3 ძრავით გარბენი ჩამოსვლისას იყო 107000 და გადავწყვიტე ვარიატორში შემეცვალა ზეთი გარბენი 118000 რამე პრობლემებს ვერ ვამჩნევდი, გარდა ერთისა და ისიც არ ვიცი პრობლემა იყო თუ არა. მანქანის დაძვრისას ვამჩნევდი რომ თითქოსდა ციპლენიასავით ბუქსაობდა და გაზს რომ დააწვებოდი მანქანა არ აგყვებოდა როგორც ჩვეულებრივ. წინა ავტოზე toyota Ractis გარბენი 107000 იგივე იყო რაც ამჯამინდელ ვიტზ-ზე, ციპლენიაზე ვერ ვიტყვი რადგან აღმართზე პრობლემას ვერ ვამჩნევ. და მითხრეს რომ ეს თვით ტოუოტას ვარიატორი ეგრევე მუშაობსო და რამდენად მართალია არ ვიცი და გადავწყვიტე შემეცვალა ვარიატორის ზეთი
ნაყიდი მქონდა ეგეტაში 4 ლიტრი ორიგინალი ზეთი, გუშინ მივედი სერვის ცენტრში (ზუგდიდის ფილიალში) და ვთხოვე ვარიატორში ზეთის შეცვლა და ვთხოვე რომ რამდენსაც ჩამოასხამთ იმდენივე ჩაგვესხა პასუხი მივიღე რომ შეიძლება ვარიატორში ზეთი აკლდა და უარი მითხრეს რომ მათ თვითონ გონდათ რაღაც აპარატი. მიკლეთ მივყვები პირველივე პროცედურას რაც გააკეტეს
1. პირველი ჩამოსხმისაც სადღაც 0.7 ლიტრი
2. მეორე ჩამოსხმისას არ ვიცი რამდენი მაგრამ ბლომად ლიტრებში ვერ გეტყვით
3. ფილტრის მოხსნისას ისევ ზეთი გადმოიღვარა არ ვიცი რამდენი (მირჩიეს ფილტრიც შემეცვალა და აღმოჩდა რომ ფილტრი არ ქონიათ და ისევ ძველი დააყენეს კარგი გამოწურვის შემდეგ
4. ავტომობილი 2-3 თუ არა მეტი საათი გააჩერეს რომ ვარიატორი გაციებულიყო
5. მანქანა აწიეს ზემოთ ჩამსვეს შიგნით და დაიწყეს ჩასხმა და ვერ ვნახე საიდან რადგან საზომი შუპი ვერ ნახეს და მითხრეს ამ მოდელს არ აქვსო
6. 4 ლიტრი ჩაასხა და არ ეყო 1-ლიტრი დავამატეთ და დაქოქიზე ხან პ-ზე ხან დ-ზე ხან კი რ-ზე ვამოძრავე ბოლო 1 ლიტრა კი პ-ზე და მთლიანომაში გამოვიდა 4.9 ლიტრი.
რამდენად სწორი პროცედურა ჩაატარეს არ ვიცი ბევრია თუ ნაკლები როგორ გავიგო?
This post has been edited by roberti141 on 19 Jan 2017, 19:18
მიმაგრებული სურათი