funcargoვიტსებიც ვარიატორია და რაქტისიც,გამძლეობით კიდე ვერ შეედრება ვერცერთი კონკურენტი გინდა ძრავებში გინდა კარობკებში რავი,100.000 კმ-ებს გადის ხალხი და გაბარიტის ნათურებს ვცვლი მარტოო და რაამე
ფიტს რაც შეეხება ცუდი არაა და ტოიოტა ჰონდა ლიდერები არიან ამ კლასში და ზოგადადაც გამძლეობაში მარა ტოიოტა ამ ორიდან ბევრად გამძლეა ყველა გამოკითხვა იქნება რეპორტი თუ რაც
ამ ვარიატორებს რაც შეეხება რაც 2005წ დან აყენია ვიტსი და რაქტისზე მაგარი ვირი და გამძლე კოლოფებია,რაქტისზე ტიპტრონიკით მართვაც აქ,ასევე ცვტ სპორტი და ასევე საჭიდან გადასართავები 8 სიჩქარეა ელექტრო ფიქსაციით+ჭკვიანი და ისეტი კოლოფებია,დაღმართზე გორაობისას დაგორავს ხალასტოის პონტში თუ მუხრუჭს დაადგავ და აუშვებ იწყებს ძრავით გაჩერებას მანქანის შუქნიშანთან მაგალითად ან დაღმართზე კაია,სიჩქარეებით ჩასასვლელად ან აღმართზე ზასიარულოდ ტიპტრონიკშI გადატანისას აბაროტები მაღალს იჭერს და დაძვრა აღმართზე და ასვლის დროსაც მშვენივრად უბერავს
ქალაქში მოძრაობისას 60კმ-დე 1000 აბაროტს არ ცდება თუ არ აგაზავე დალშე იწევს ნელ ნელა სიჩქარის მატებასთან ერთად
ზეთი იცვლება 4 ლიტრამდე 3.800 და ლიტრი 30 ლარია ცენტრში,უწევს ყოველ 40-45000კმ-ზე
რავი გინდა ძრავები გინდა კოლოფები მაგარი საიმედო და გამძლეებია ვიტსი და რაქტისზე,ელექტროობა და ხადავოი ყოველგვარი პრობლემის გარეშე
საქამარად ქალაქში მაგარი სწორი მანქანებია თავისი ეკონომიურობით და გამძლეობით
* * *
funcargo