არა რაის ბუსტი.. 60-დან რო აწვები 15 წუთში ბუტავს მეორე
4000-ზე იწყებს გახსნას. დაბუსტვის მომენტი აქვს რამოდენიმე აბაროტი და კაროჩე უკვე ბუსტი რო აქვს გაჭიმული და მიდის რასაც ქვია არის 4500+ 4800-სკენ რა.
70/80 არის კარგი სიჩქარე. მაშინ 335 რო დავუდექი, 70-დან დავაჭირეთ და ჩემმა სანამ დაბუსტა ცვეტში 3 კორპუსი გახტა კლიენტი. თუნდაც 90-ზე გავაგორო წნევა +ში ხო არაა და სანამ ადის მაგასაც დრო ხო უნდა. სხვა ყველა მანქანა მჯობნის იმენა დაბუსტვაში.
ჩემი მართლა არაა ცუდი ხოდიანი მანქანა, სადრაგაოდ არაა მარა ხოდი რასაც ქვია ცვეტში ხოდიანი არის მაგარი. აი სტარლეტი რო მყავდა ან თუნდაც სტოკ სილვია/SX რო ვუყურებ რა, 1/2 მაგარი აკრეფვა აქვს, მესამეც და ნუ მეოთხეც კი კრიფავს მარა ნუ ატყობ რო ისე ვეღარ რა და ჩემი კიდე 1/2 ისე რა მიდის და მესამეში რო მისცემ იმენა გარბის და მეოთხეს რო აძლევ ვერ ატყობ რო მეოთხე მესამესგან განსხვავდება, კიდე იგივე ნაირად კრიფავს.
ToyotaMR2ხო რა იგივე დავწერე ჩემსაზეც. ხოდი აქვს მარა ნუ სადრაგაოდ არ გამოდგება არანაირად. გინდა გაგორდი და გინდა გამოგორდი.
335 მითხრა M-ვით დავდივარო, ჩემ ძმაკაცს ყავს ხან მე ვარ 1 კორპუსი წინ ხან ისო. ზუსტად ერთად ვართო.
რაც გადახტა გადახტა და დალშე ვსო. იმენა ხოდი ერთი გვქონდა.
ამიტომ მე M-ს რო გავასწრო ან თუნდაც 335, მაგათი ხოდი კი არ უნდა მქონდეს მინიმუმ 2 კუზაოთი სწრაფი უნდა ვიყო რო დავეწიო. როვნად ვერ ვივლით. ან ის იქნება წინ ან მე. როვნად ეხლა ვივლით თუ 1 წამით ადრე დავაწვები.
კაროჩე მაგარი ავაგაზავე მაშინა, ცოტა წყალი აადუღა, გავაგრილებ და მერე კიდე ჩავადგათ