dudguმოიცა ეგ მანქანა უტურბინო რანაირადაა boost controller უყენია
ნასტროიკას რაც შეეხება, ხელახალი გადანასტრიკება საჭიროა იმ შემთხვევაში როდესაც იცვლება მანქანისთვის პირობები. იქნება ეს ჰაერი (ტემპერატურა, ტენიანობა), ბენზინი (სუპერი, პრემიუმი, სხვა სუპერი) თუ სანთლები.
ქარხნული ნასტორიკა ისეტია რომ ზაპასები აქვს დატოვებული ყველაფერზე სხვა სვეჩზეც რომ იმუშაოს, სხვა გარემო პირობებშიც და სხვა ბენზინზეც და როდესაც უკეთესი შედეგი გინდა ეგ ზაპასები ქრება და კონკრეტულ პირობებზე ანასტორიკებ.
ზამთარში რო დაანასტორიკებ მანქანას ზაფხულში ისეთივე გამართული ვერ იქნება როგორც ზაფხულში დანასტროიკებული მანქანა.
თუ გასაგებად ვერ აგიხსენი იზვინი, ახსნებში არც ისე ძლიერი ვარ