new_userBMW-ს კი არა ყველა ძრავს უწერია მაგი : ))
თუმცა არც პირდაპირ წასვლა შეიძლება განსაკუთრებით ავტომატიკაზე.
3 წუთზე დიდხანს არ შეიძლება დაქოქილ მდგომარეობაში ადგილზე დგომა რეკომენდაციით არც ცივზე და არც ცხელზე
ადგილზე თავის ბრუნზე მუშაობის დროს ზეთის წნევა არ არის საკმარისი,რომ გაჟღინთოს ე.წ რასპრედვლები ჩაშკები და ა.შ : )
ცივზე პირდაპირ გაზის მიცემა და არც დატვირთვა დაძვრით არ შეიძლება იმიტომ,რომ ვკლადიშები ჩაჭიდებულია კალენვალზე
რო თბება და იჟღინთება თბილი/ცხელი ზეთით იწევს ვკლადიშები და თავისუფლად ტრიალებს ძრავი ამიტომ არის ცივზე,რომ გაწევა უჭირს
და როცა ზეთს თავის ექსპლუატაციის ვადა ამოწურული აქვს ეტყობა კიდეც ძრავის მუშაობას ასევე უხარისხო ზეთსაც და ბევრს არა მაგრამ გაწევაზეც მოქმედებს.
წყლის მაჩვენებელი,რომ გატოკდება ანუ მწვანეზე რომ აიწევს მაგ დროს შეგიძლია ნელი სვლით იარო და როცა მწვანე ზოლს მთლიანად გასცდება უკვე ჩვეულებრივადაც შეგიძლია იარო
ეგ არის უკვე 60 / 70 გრადუსი.
ეხლა რაც შეეხება პრაშივკას რომელიც შენ ჩაასხი ეგ არის სტანდარტული პრაშივკა ამიტომ
შესაძლოა ყველა მანქანას არ მოერგოს საერთოდ ნასტროიკა ხდება ინდივიდუალურად ძრავზე
ზოგს ცივზე აქვს პრობლემა ზოგს ცხელზე ზოგს ნიზზე ზოგს ვისოკზე ამიტომ ჩემი აზრით შენთვის ჯობია 800 RPM ჩაუწერო ხელით და დატოვო მასე

ჩაუწერე 815 840 და სუფთა 800-ს დაიჭერს
* * *
riaviელექტრო ვინტილატორი ხომ არ გაქ სბორში 3.0 ისთვის რომ გამოდგეს მასეთი?