1.ტრანსმისია შეამოწმე პირველ რიგში სცეპლენია მახავიკის მუშაობა, სიჩქარეებში კარგად უნდა რთავდეს ძიორგანიების გარეშე, ცივ მანქანაზე დაჯექი დაქოქე ხალასტოიში ჩააგდე და სცეპლენიის გარეშე ჩააქრე, თუ ჩარაკრაკების ხმა ქონდა მახავიკი არ ვარგა და პატრონს 500$ უნდა დააკლებინო

ოღონდ ცივზე არ უნდა ქონდეს ხმა გაითვალისწინე,
2. მიმავალზე მაღალ სიჩქარეში ჩააგდე მაგალითად მეოთხეში და მეოთხესთვის დაბალი სიჩქარე დაიჭირე 40 მაგალითად და გაზი მიეცი თუ რამე ხმა გაიგონე ჟღარუნის, დიდი ალბათობით პლიტა გამოსაცვლელია,
3. შემდეგ ძრავი წყნარად უნდა მუშაობდეს, ძიორგანიების გარეშე, შემშვებ კოლექტორზე დისა კლაპანი აქვს, დაქოქილზე გამოაძრე შტეკერი თუ ძრავის მუშაობას რაღაც ხმა გამოეთიშა და უფრო წყნარად დაიწყო მუშაობა ე.ი. დისას პრობლემა აქვს და უნდა შემოწმდეს ფრთა ადგილზე აქ თუ მოლაყებულია.
4. მერე დაქოქილ ძრავზე ზეთის კრიშკა მოხსენი, მატორმა პატარა პერებოი უნდა აიღოს, შეიძლება ჩაქრეს კიდეც, თუ მუშაობა ისეთივე ხმაზე გააგრძელა როგორც დაფარებულ კრიშკაზე ქონდა, ე.ი დიაფრაგმა არ ვარგა და 100-150$ უნდა დაგიკლოს
5. ადგილზე გაზი მიეცი შავი ბოლი თუ გამოაქ ეგეც დიაფრაგმის ამბავია, ლურჯი ბოლი თუ გამოაქ ზეთს წვავს და მინიმუმ კლაპის სალნიკებია შესაცვლელი ეგეც 150$, ზეთს კითხე რამდენს იკლებს თუ 1.5 ნახევარზე მეტს იკლებს შეცვლიდან შეცვლამდე კოლიცოები დამჯდარია ან პლიუს ცილინდრებია დახაზული ეგეც 600$,
6. დაქოქილ მანქანას დაბლიდან მოუსმინე, ან სალონში ძაან ყურადღებით წრიპინის ხმა თუ მოდის ქვემოდან ბენზინის ფილტრია გაჭედილი 100 ლარი
7. ხადავოის შემოწმებისას ყურადღებით იყავი შეიძლება რულავოი კაკუნობდეს და პატრონმა გითხრას რამე შარავოი მაქ გამოსაცვლელიო
ბაკავინებში ხო არაა გადახსნილი ეგ შეამოწმე და დალშე ჩვეულებრივად რა