ბიჭო რელე არაა კაკრას. მარა ეგ ბაზარია დაახლოვებით.
რას შვება იცი? აი წარმოიდგინე წესი როგორც არი რა, ზამოკს გახსნი ირთვება კომპი და ბოლო ეტაპი სტარტერის დატრიალება, ეს ყვერობა ატრიალებდა ჩვეულებრივად სტარტერს ქოქავდა, ხოდა როცა უნდა გადართოს დინამოზე (ალბათ) ანუ სხვა მიმართულებით მისცეს დენი კომპს აი მანდ ენძრეოდა რა, რთავს მაგრამ დენი არ მიდის კომპამდე. 3 + აქვს. + მეოთხე პასტაიანი აკუმულატორიდან. ავდექი მეც და დავიკიდე ###ზე და იმენა პასტაიანი მივაწოდე დეი აკუმულატორიდან ანუ ზამოკი იქვე ვქენი რა კომპზევე დავაკაროტკე კაბელები და სტარტერი დავტოვე ზამოკზე. დავქოქე დაიქოქა

დამუშაობს. დენი უკუღმა გავატარე პახოდუ მერე კომპიდან ზემოკისკენ და ჩაიჯვა აკანჩაწელნად იმ იაღლიშმა საერთოდ გაითიშა რა. ეხლა ეგ პრავოდი უნდა მოვძებნო რო უეჭველუ დავრწმუნდე 100% რო მაგის ბრალი იყო.
პ.ს კაროჩეო აპექსის მოყვარულები ბაზრობენ რომ, დენის კარგვა თუ დაინახა კომპმაო ავტომატურად ითიშებაო 1 წამიც საკმარისიაო. რო თბება 30 გრადუსზე დენის მიმართულებას იცვლის ხოდა აჯმევინებს და ქვრება რა. ეგეთი დასკვნა გავაკეთეთ გუშინ. და ისეთი ნაბოზარი კომპია 14 ვოლტზე ნაკლებს რო ხედავს დენის კარგვად აღიქვამს და აქრობს მანქანას. საიდან რას შვება არ ვიცი მარა. მაგ 3 + დან ერთერთი რო იჯვავს 14 ვოლტზე დაბლაა და ქრვება.
ეხლა მივდივარ კიდე დაშლილებში, ამოხსნილი აქვთ პრავოდკა და უნდა ვატარო პრაზონკები
This post has been edited by sa_4ok on 12 Nov 2014, 13:52