ჩემზე მეტად ამ ფორუმზე არ ვიცი, მარა ამ თემაში მეეჭვება ვინმეს ვოლვო ევასებოდეს, ჰოდა ტიპ ტრონიკმა სოროკივით უნდა იაროს წესით. მექანიკა ვოლვო კიდე სოროკზე სწრაფია
http://www.autorooster.com/0-60-times/volvo/s60/ აგერ მონაცემები აქ არის სხვადასხვა ვოლვოების და ს60-რ მექანიკა 14.1 ში გადის 1/4 მილს.
ტიპ ტრონიკს რაც შეეხება, უფრო ნელია, თან 2006 წლამდე 5 სიჩქარიანი ტიპტრონიკები იყო, მერე 6-ზე გადავიდნენ. პირველ სიჩქარეში 350 NM აქვს, დალშე 400.
თუ გინდათ რო ეგ მანქანა გამოიყენოთ სისწრაფისთვისაც, მექანიკა უნდა იყიდოთ, ყველა სიჩქარეში 400 NM აქვს თორქი და სიმძლავრის მატებასაც უფრო უძლებს, თან აჩქარებაშიც ძალიან ჯობია ტიპტრონიკს

(გამექანიკება და ეგეთები დაივიწყეთ ვოლვოზე, ან სად იშოვით მაგის კაროპკას

) ტიპტრონიკიც კარგია, მაგრამ არაა სწრაფი რაა, 335 და ეგეთები დაივიწყეთ სტოკი ტიპტროთი, წონა დიდი აქვს ვოლვოს
თვითონ მანქანა კომფორტულია, სვლის 3 რეჟიმი აქვს(მექანიკასაც). 4X4-ზეა, უჟანგავია, წვით 14-15 ლიტრს წვავს ქალაქში. მოტორს, კაროპკას და ტურბოსაც დიდი რესურსი აქვთ, პერედოკი ხო საერთოდ

ცხენებიც იოლად ამოდის, გტპ-ს სასტავი როა, მარტო ჩიპ ტუნინგით 40 ცხენამდე ამოვა მაგ მანქანაზეო +ცოტა ბუსტს აუწევთ, შემშვებ-გამშვებებს და ეგეთ პატარ-პატარა რაღაცეებს წააშველებთ და კი გექნებათ "ზედმეტი" 70-100 უსაფრთხო ცხენი
მოკლედ თU უნდა რო M-ებს გაასწროს, მექანიკა უნდა და ცოტა "ხელის შევლება" როგორც უცხოურ ფორუმებზე წერენ, 360 HP სიმძლავრით უკვე ასწრებს E46 M-ს
* * *
Piani Masterლოგიკა და გლაზამერი გაქვს სასწაული

14.1 უწერია 1/4 მილზე
mazurskii335 არ ვიცი როგორ დადის, მაგრამ ამ ვოლვოთი სტოკი-სტოკზე M-ებთან შანსი არ გაქვთ, თU გაუბედურებული M-ი არ ნახეთ

აგერ ვიკიპედიაც
http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S60და ბოლოს, ყველაზე ზუსტად მაგ ვოლვოს და M3-ის შედარებას ეს ფრაზა ასახავს
its like "a cheaper version of a Rolls-Royce Phantom" rather than a serious competitor to a BMW M3წყარო (http://en.wikipedia.org/wiki/Top_Gear_(series_2) )
This post has been edited by volovo s on 10 Dec 2014, 04:21