7isLiv4ikვინკოდი თუ გაქვს მანქანის მომწერე და გეტყვი, თუ არადა უნდა დაძებნო ინტერნეტში რა მატორებზე რა კარობკები აყენია...
მე მაგალითად ცც-ით ვიყავი დაინტერესებული და ვიცი რომ 2.0ტ მატორებზე დსგ6 აყენია, 1.8ტ-ზე დსგ7, და ა.შ. ეს ეხება ცც-ს 2009-2014 წლებზე.
მაგრამ ეხლა ცც-ს შემცვლელი გამოუშვეს 2017 წლიდან არტეონი, რომელზეც 2.0ტ-ზე უკვე დსგ7 აყენია, ოღონდ ეს უკვე ახალი ტიპის დსგ7-ია რომელიც ჯერ გამოცდილი და გატესტილი არ არის, მაგრამ სავარაუდოდ ძველი დსგ7-სგან განსხვავებით ამას სველი სცეპლენია აქვს ისევე როგორც დსგ6-ს და შესაბამისად გამძლეობის კუთხით უკეთესი იქნება სავარაუდოდ.
დსგ კარობკების ეს მოდელები არსებობს ზოგადად
List of DSG variants[edit]
Name Orientation Ratios Max. torque (N·m) Clutch type
DQ200 Transversal 7 250 Dry
DQ250 Transversal 6 400 Wet
DQ380 Transversal 7 380 Wet
DQ500 Transversal 7 600 Wet
DQ511 Transversal 10 550 Wet
DL382 Longitudinal 7 400 Wet
DL501 Longitudinal 7 600 Wet
აი ის ბანძი დსგ7 რომელზეც ვლაპარაკობდი არის DQ200 მშრალი სცეპლენიით და ყველაზე სუსტი, რომელიც ასევე სუსტ მატორებზე ყენდებოდა.
დანარჩენი დსგ7 DQ380, DQ500 ესენიც შედარებით ძველი დსგ-ებია, ოღონდ სველი სცეპლენნით არის და უფრო ძლიერ მატორებზე ყენდებოდა (არვიცი როგორი კარობკებია

ცც-ზე ესენი არ აყენია და შესაბამისად დიდად არ დავინტერესებულვარ

ლოგიკურად თუ ვიმსჯელებთ მე მგონი კარგი უნდა იყოს ყოველ შემთხვევაში ცუდი გამოხმაურებები არ შემხვედრია
DL382, DL501 -ეს დსგ7-ები როგორც ვიცი შედარებით ახალ მანქანებზე ყენდება და ესენიც სველი სცეპლენიით არის. არც ამათზე მაქვს სამწუხაროდ რამე ინფორმაცია.
DQ500, DL501 ეს 600ნმ-იანი კარობკები მარტო დიზელებზე ყენდება.
პ.ს. ეხლა დავძებნე და მკ5 გტი-ზე ყველგან მითითებულია ან დსგ6 ან მექანიკა, ლოგიკურადაც რომ ვიმსჯელოთ 2.0ტ-ზე ყველა ვარიანტში დსგ6 იქნება. ბანძი დსგ7 DQ200 მშრალი სცეპლენიით ამ მატორს ვერ გაუძლებს შესაბამისად არც იქნება მაგ კარობკაზე.
This post has been edited by WOODOOW on 25 Jun 2017, 00:11