tomეუფ

რთული სიტუაციაა

პირველმა ოპელმა დამტანჯა, იმიტო რო პირველი იყო, ვერ იყო ჯანზე და სანამ მოვხოდე, მანქანაც ვისწავლე და კაი ზარალიც ვნახე. გადავახურე კიდეც და გარემონტებაც მომიწია.. ნუ ეს უფრო უცოდინრობით , თორე არ მივიყვანდი დღეს გადახურებამდე...
მარა პირველი იყო და კაი მოგონებები მაქვს ძაან.. მაინც..
X კაი იყო, დაბალი გარბენით და მართლა სვეჟი, პროსტა მალე დაეწყო კარობკის წიკები, პადუშკა, ხელოსნები მატყავებდნენ, ზეთი 8 ლიტრა უნდოდა, 20 ლიტრას წვავდა და ოჯახი და X არ გამოდიოდა. ამიტო მივასუხარე.
გოლფი კარგად ვადრიხინე. დავამტვრიე ლაითად, ბაბინის გამო გზაშიც დამტოვა ქალაქში. გაზზე თავიდან ვერ გამიმართეს , მერე მეც რო გავიგე გაზის ამბები, კარგად მემსახურა . მარა პატარა იყო და ბაგაჟნიკის პრობლემა მქონდა სულ.
რავ4-მა ფოთიდან გამოყვანისთანავე დამტანჯა . ზეთი გრამი არ ესხა ძრავში. ბევრი არც მივლია ზოგადად მაგით, მარა სტუკზე გავიდა ბოლოს მაინც... გავაკეთე, მარა მოვიშორე რა გული ამიცრუვდა მაგრად... ხან რა გაუფუჭდა ხან რა.. არ გამომადგა . შემაძულა მანქანა.. ნუ ეგ ჩემი გამოდგა ეგეთი, თორე რავ4-ს ემადლიერებიან..
პროსტა კაიც რო იყოს, მაინც დაბალი კლასია ძაან... უთხელესი შეჟტი, ხმის იზოლაცია 0 და კიდე ბევრი წვრილმანი.. + პატარაა რა..
ვექტრა B გამომადგა ყველაზე სვეჟი, რაც არ უნდა გასკვირი იყოს.. გარბენიც დაბალი ქონდა, სალონიც უსვეჟესი, არც ჟანგი, გარედანაც კაი ვიდზე იყო.
სპორტული პადვესკით, გლუშაკებით, ფარდებით, მარიაჟი ანტენებით , აბლიცოვკებით და ა.შ .

ტექნიკურად არაფერი პრობლემა არ შემქმნია. გაზი ვხიე და მის მერე 1.5 წელი მოვატარე მთელი საქართველო. იმენა იმედი მქონდა მანქანის რო გზაში არ დამტოვებდა.. მუქთა, იორღა და მუშა იყო ცვეტში. სვლის კომფორტით ცოტა მოიკოჭლებდა მარა საიმედო იყო ზატო.
You have posted a message with more emoticons that this board allows. Please reduce the number of emoticons you've added to the message
This post has been edited by gio_cxel on 15 Jan 2015, 23:53