რაც ევასებოდა კაცს ის იყიდა და იმას დაახარჯა თანხა, ისე რო სულ ბრენდები დააყენა და თან გამოწერით(მარტო ჩამოტანას უნდა იმ დახარჯული თანხის ნახევარი მგონი) , იმიტო რო არ უნდოდა ვიღაცა ხაჩიკას დასვარკავებული ნაწილები ჰყენებოდა მანქანაში : ) რა არის აქ გაუგებარი ვერ ვხვდები

რატო დაახარჯე სივიკსო რო იძახით, ეგრე ერთს ზჰპ გყავთ ( დაახლოებით 240 HP აქვს მგონი ხო?) და მეორეს 350 ცხენიანი სუბარუ
ჰოდა ზჰპ-ს ფასში(უფრო იაფადაც) მოგივა კაცს ვოლვო S60 T5 260 ცხენით, რომელსაც 1000 $ კი არა, 400 რო დაახარჯო, მინიმუმ 50-60 ცხენს ამოიღებს, ისე რო რესურსი იგივე ექნება. ეგ კუზაო ვოლვო კიდე ბევრად კომფორტულია E46-ზე, უფრო დიდი სალონიც აქვს და სისწრაფეშიც გულს არ დაწყვეტს

სტოკი-სტოკზე ვოლვო თU ვერ გაასწრებს, ბევრით არც ჩამორჩება(330-ს ასწრებს ტ5). იგივე მოტორზე, Oღონდ 240 ცხენიანზე
mazurskii იცის როგორც დადის ძველი ვოლვოები. ს60-ში 20 ცხენით მეტი აქვს და უფრო სწრაფია.
350 ცხენიანი იმპრეზა გყავს, რომელიც სტოკი არაა და ის გიხარია რო კონდიციონერი და მაგნიტოფონი აქვს + 4X4 ზეა და რეგულირებადი პადვესკა გაქვს.
მაგის ყიდვას ისევ ვოლვოზე რო მივიდეთ, S60 R გეყიდა ჯობდა, მაგაზე კომფორტულია, კონდიციონერი კი არა, 2 ზონიანი კლიმატიც აქვს, ქარხნულად მოყვება სიგრუბის მარეგულირებელი(3 რეჟIმით) თან ისე, რო 1 კნოპკის დაჭერით პადვესკის სიგრუბეც იცვლება, რულიც უფრო ხისტი/რბილი ხდება და გაზის პედალიც უფრო მგძნობიარე ხდება. საუნდ სისტემა სტოკშივე ძალიან მაგარი დევს. სიმძლავრე შენ რო არასტოკზე 350 ცხენს ვარაუდობ, ამას სტოკს აქვს 300 ცხენი და 400 NM + რესურსი აქვს ძალიან მაგარი, როგორც სიმძლავრის მომატების, ისე ხანგრძლივად უსაფრთხო ხმარების(განსხვავებით სუბარუსგან). არაფერი განსაკუთრებული ზეთი ამას არ უნდა და პრემიუმზეც რო იგაზავო არ აქვს პრობლემა

სისწრაფეს რაც შეეხება, სუბარუს წონაზე რო ჩამოიყვანო, არც ეს ივლის ნაკლებად : )))
ჰოდა თქვენი ლოგიკით თუ მივუდგები არც მე მესმის რატო იყიდეთ ერთმა ზჰპ და მეორემ იმპრეზა და არა ჩემ მიერ ჩამოთვლილი ვოლვოები. მაგრამ ორივემ ის იყიდეთ და იმას ახარჯავთ ფულს, რაც გევასებათ, ეგრეა მაგ სივიკის პატრონის შემთხვევაშიც.