mazurskiiგასაგებია წარმატებული სვაპია ზოგადად ეს K20 ქარხნულად სახე მოდღნულია,,,,,ოპელი გაზაობს იღებენ ძრავს აგდებენ და
ახალს დგავენ იაფია გაზაობს სასტავი აბა რაქნას სხვა ესაც გასაგებია ,,,,
აი აქ რაფენომენია ეს ხო 1300 კილოა ,,,,ჩემ აზრს დავწერ ბარე,,,სტროკერი კალენვალიტ + გათლით 2.6 ზე ადის
+გალოვკა კარგი გამძლე მასალა და გამზადებული კარობკები 350ვHP ზე იხვოსტება,,,,,ეეთი პროექტი სხვა ბრენდის მანაზე რაა ძმურად ,,, ჰონდას აქ უკვე გამზადებული მასალა რომ ჩაერიო და სერიოზული შედეგი დადო
vtecpowerრატომ გგონია მასე რომ ტურბო უფრო იაფია ამ შედეგისთვის,,,,
ჯერ მარტი 3 4 K იანი ტურბო გინდა,,,,,, თუ შენ ხარისხს ეძებ ფაიფებიდან დაწყებული რასპრედვლებიტ დამთავრებული
1000 სხვა დეტალი ბევრად ძვირი დაჯდება....ელემენტარული მიზეზის განო,,,,ტურბო პროექტს ბევრად მეტი ნაწილი სჭირდებაა
ზუსტად იგივე რაც ატმოს + დამატებითი ნაწილები ანუ:
რასპრედვლები,პორშინ,შატუნი,სცეპლენია შემშვები გამშვები კომპი,,,,აი აქ მტავრდება ატმო
შემდეგ ტურბო,,,,ქულერ ფაიფინგი,ბლოუგეიტ და ბრიბამბასები,,,
რანაირად ჯდება უფრო ძვირი ატმო?
This post has been edited by >gorski*JDM*lover> on 21 Dec 2014, 01:42