საქმე ისაა რო არც ხუფის მოხსნით არ ჩამოვა სულ. სისტემაში მაინც დარჩება. რა თქმა უნდა ბოლტის მოშვებიდან ჩამოცლას ეგრე ჯობია, მაგრამ 7.7 ვერ ჩამოვა მაინც.
საერთოდ კიდე მიკვირს ერთი რამე.
თუ აპარატით გამოცვლაში არის რამე ტექნიკური სხვაობები და/ანუ აპარატებს შორის არის სხვაობები მაშინ კიდე გასაგებია, მაგრამ
თუ აპარატით გამოცვლა ყველა ერთი პრინციპია რატოა ამხელა აზრების გაყოფა. ძალიან ბევრი მოწინააღმდეგე ყავს აპარატით შეცვლას იმ განმარტებით რო გაიჭედება რამე. რუსებშიც იყოფა აზრები აპარატით გამოცვლასთან დაკავშირებით.
ან ჩვენთან არ იციან გამოყენება აპარატის ან აპარატებია იაფიანი და ხარისხი არ უვარგათ კიდე.
ადრე რამდენჯერმე დავდე და კიდევ დავდებ
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
June 11, 2014
Dear Giorgi:
This is in reply to your emails dated June 10, 2014, concerning your
Nissan Tiida Latio.
With regard to your inquiry, we would like provide you with the
information as follows;
Engine Oil
Nissan Genuine SL Strong Save X
API: SL, SAE:0W-20
Transmission Oil
Nissan Matic Fluid J
We would like to advise you to change the fluid by an automated machine.
We hope the information will be useful for you.
Sincerely yours,
Chikako TAGUCHI
Customer Communication Center
NISSAN MOTOR Co., LTD.
元のメッセージ:
------------------------
თვითონ ოფიციალურმა ნისანის საიტიდან (იაპონიიდან) თანამშრომელმა მეილზე დასმულ კითხვაე მიპასუხა, რომ გირჩევთ აპარატით შეცვალოთ ზეთიო.
რაც შეეხება გაჭედვას კიდე. თუ ძალიან ჩაჯ****ლი არაა კარობკაში (დიდი ხნის გამოუცვლელი) რა და რატომ უნდა გაიჭედოს? გარედან იქ არაფერი ხვდება. ძრავივით წვა შიგნით არ ხდება და ისეთი დიდი ზომის ნალექი თუ რაც არ უნდა იყოს საიდან უნდა მოვიდეს?
goga1986