mazurskiiშენი მანქანა დანასტროიკებულია ჯიგარო, ეგ ვარიანტი და სტოკი კომპი აბსოლიტურად სხვადასხვა რამეა. აგიხსნი. როდესაც კომპს არესეტებ გარკვეული პერიოდი სრული დატვირთვით არ მუშაობს ასე ვთქვათ. ზაჟიგანია დაახლოებით 10 გრადუსით პოზდნია

. მერე მიდის ეგრეთ წოდებული ეკუს სწავლება რომელიც აკვირდება მართვის სტილს და გარკვეული დროის მერე უკვე მუშაობს იმ სმესით და ზაჟიგანიით რაც მანამდე იყო

. და შენ თუ მაგ ვიდეოში ხედავ რომ ჩემი მანქანა ბევრს არ ბუქსაობს, ეს პირიქით ჩემს სიტყვებს ამყარებს რომ მანდ იმ ხოდზე არაა რაზეც უნდა იყოს

მეორე კიდე გითხარი რომ ეს კონტროლერი სწავლობს. როცა წნევას 0.8დან 1.1ზე უწევ ეგრევე კი არ იჭერს მაგ წნევას, ხან დაბლა აგდებს ხან მაღლა სანამ არ ავარჩევინებ ერთ სიჩქარეს რომ მერე იმის მიხედვით დაიჭიროს სხვა სიჩქარეებშიც

. მანდ კიდე არც ერთის დრო იყო და არც მეორესი. გაიგე ჯიმა რაშია საქმე? ეს ყველაფერი ესეა და თუ დაიჯერებ ხო კაი თუ არადა შენ თვითონ დარწმუნდები ამაში თვის ბოლოს იქნება თუ ხვალ ზეგ. საჩქარო არაფერია.
პ.ს. იყოს 90 ჩემთვის სულ ერთია, ლიჟბი პირველი სიჩქარე არ იყოს.
Jamesonმასე თუ წავყევით ტაიპ რ-ბის გარდა არცერთი ორ ვალიანი არ უნდა გამოშვა ჰონდას . რა ფუნქცია აქვთ, ვერავის ვერ უგებენ ვერაფერში

ზოგადად მანქანის ფუნქცია არაფერ შუაშია მანდ. არსებობს კონკრეტული მანქანის ვიში კლასი, მაგალითად ინტეგრის ტაიპ რ და შედარებით დაბალი კლასი, პრასტოი ორვალიანი ინტეგრა.
ესეა სკაის შემთხვევაშიც, გტრ და გტს
This post has been edited by Piani Master on 16 Jan 2015, 11:00