მოგესალმებით

კარგი ამბავი მაქვს, კარობკის პრობლემა მოგვარებულია,
სიმპტომები:
1, მანქანას ქონდა ძალა დაკარგული
2 აღმართში დაძვრის დროს ქონდა ბიძგები ასე რომ ვთქვათ აჯიკავებდა. ან ქვრებოდა და ავარიულში ვარდებოდა მე3ე სიჩქარეში ე.წ limp mode
3 დამუხრუჭების დროს (უფრო იმ დროს, როდესაც მაღალი სიჩქარის განვითარების მერე უეცრად ამუხრუჭებდი) ძრავი ქვრებოდა.
4 დამუხრუჭების დროს შეგრძნება იყო იმისა რომ მანქნა მოგვიანებით ადაბლებდა სიჩქარეს რაც გამოიხატებოდა პატარ პატარა ბიძგებით.
5 დაძვრის დროს აგვიანებდა გადართვას, გასაკუთრებით იგრძნობოდა 1 და 2 სიჩქარეში. გადართვები არ იყო თანაფარდობაში ძრავის დატვირთვასთან.
6 P0700 დიაგნოსტიკის შედეგად აგდებდა ამ კოდს რომლის სრული გაშიფვრის ანუ სრული სკანირების შემდეგ დგინდებოდა რომ 1 და 2 სიჩქარეს არასწორად რთავდა.
პრობლემა აღმოიფხვრა:
ჩამოვიღეთ კარტერი და რომელიც აღმოჩნდა სუფთა ნალექის გარეშე, მაგრამ ბრტყელ ფილტრს გვერდი ქონდა გახსნილი.
დასკვნა:
გახსნილი ფილტრში ვერ ხდებოდა წნევის შენარჩუნება და სიმძლაავრეს ვერ თვლიდა კარობკა სწორად,( ნელი სიარულის დროს გადართვები იდიალური იყო) განსაკუთრებით 1 და 2 სიჩქარეში(როდესაც მეტი წნევა იქმნება კარობკაში ვიდრე მაღალ სიჩქარეში) და დიდი დატვირთვის დროს მაგ. აღმართზე ან უცებ გაზის მიცემის დროს.
"პროფესორების ეჭვები" :
კარობკის მექანიკური დაზიანება,
პ.ს
კარობკის მექანიკური დაზიანების დროს ან იჭედება გადასართველი რიჩაგი თუ რაც ქვია, ან მანქანა პარკიგში როცა არის დაგორავს, ან აღმართზე გორდება ამავდროულად ზეთი ბინძურდება და მუქდება, დამჭვრის სუნი აქვს,
მადლობა ყველას

ბოდიში რუსული ტერმინებისთვის და კიდევ თუ რაიმე არასწორად დავწერე გრამატიკულად
მუდამ თქვენი კარობკის უკვე მექანიკოსი შოთა
* * *
http://www.mymarket.ge/product_info.php?ty...back_page_num=1ამას ახლა შვილს თუ გაატან მზითვად თორე....
* * *
mxiaruli gogonaგამარჯობა

რაგაც რაგაცეები გავიგე აქ დაწერილი პოსტებით . ერთი სიტყვით მივხვდი რომ კარგ საქმეს აკეთებთ და კარგი საკმის კეთებაში თუ ვინმეს დავეხმარებით მაგას რა ჯობია . ერთი სიტყვით დასავლეთით თუ რაიმეს დაგეგმავთ მოგიკვდეთ ჩემი (ჩვენი ბექა, გიორგი, კახა და მე ) თავი

.
This post has been edited by shotiwk on 9 Mar 2015, 16:03